Skip to main content
Beantwoord

Langzaam slechtere Wifi verbinding

  • 18 June 2024
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

De verbinding op mijn adres is de laatste weken erg slecht. Voor mijn mobiel heb ik dit opgelost door een onbeperkt bellen te nemen. Maar de TV laat mij voortdurend wachten bij het zappen of start zomaar opnieuw op. Kan dit aan het modem liggen? Ik heb sinds 2018 een DrayTek Vigor2132FVn. Of aan de interactieve TV box met harddiskrecorder uit hetzelfde jaar, Entone Amulet 515b.

Ik heb een draadloze verbinding tussen het modem en de TV box d.m.v. Devolo dLan 650+, deze heb ik sinds 2015. Ik denk erover om dit te vervangen door een bekabelde verbinding.

Ik heb trouwens glasvezel.

Ik weet niet mee wat ik ermee aanmoet, het kan zoveel zijn. Iemand een idee?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Pasveer ,

Welkom op de community,  je bent denk ik toe aan vervangende apparatuur. Zet je klantnummer in je profiel, als je dit nog niet hebt. Dit kan alleen jij en de moderator zien. Zo kunnen ze je snel helpen

De moderators reageren hier vanzelf, dit gaat op volgorde van binnenkomst. 

Mijn klantnummer is: , Alvast dank voor de snelle reactie.

mod edit: persoonlijke gegevens

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Pasveer, goed dat je dit laat weten! Ik ben het met @soepkip67 eens, je hebt verouderde apparatuur. Hier ga ik wat aan doen! Ik heb je modem gelijk vervangen. Vanwege het type modem (en ONT) die je hebt, dient er een monteur langs te komen. Guidion neemt contact met je op om een afspraak in te plannen! Ik wil gelijk je TV Box vervangen, maar even de vraag of jij dat ook wilt. Je krijgt dan een nieuwe Mediabox, en ik kan de functie Cloud Opnemen dan aanzetten voor je. Hier lees je alles over hoe dit werkt: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido!

Mag ik deze voor je vervangen? Kosten zullen niet wijzigen. Ik hoor het graag!

 

Hi @Pasveer, goed dat je dit laat weten! Ik ben het met @soepkip67 eens, je hebt verouderde apparatuur. Hier ga ik wat aan doen! Ik heb je modem gelijk vervangen. Vanwege het type modem (en ONT) die je hebt, dient er een monteur langs te komen. Guidion neemt contact met je op om een afspraak in te plannen! Ik wil gelijk je TV Box vervangen, maar even de vraag of jij dat ook wilt. Je krijgt dan een nieuwe Mediabox, en ik kan de functie Cloud Opnemen dan aanzetten voor je. Hier lees je alles over hoe dit werkt: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido!

Mag ik deze voor je vervangen? Kosten zullen niet wijzigen. Ik hoor het graag!

 

 

Goedemorgen Cheyenne, dat is prima, met dank en groet van Theo Pasveer.

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @Pasveer! Ik zal ervoor zorgen dat je snel meer informatie per e-mail ontvangt en dat je ook van Guidion een installatieafspraak ontvangt. In de e-mail van Guidion zal je een digitale agenda vinden waarmee je eenvoudig een afspraak kan maken wanneer het jou uitkomt.

Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe modem en de nieuwe Mediabox, ik weet zeker dat ze je zullen bevallen! 😄

Reageer