Skip to main content

lampjes zyxel wifipunt

Na de zoveelste reset geef ik het op. Wifipunt staat nagenoeg bovenop het modem, maar het signaallampje gaat maar niet branden. Wat te doen 

Uitgelichte reactie

10 april 2025

Hey ​@Barichard 2, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag verder mee. Zou je mij de stappen die je hebt uitgevoerd eens willen uitleggen? Daarnaast moet je hem niet te dichtbij het modem draadloos plaatsen dan staat hij namelijk te dichtbij. Plaats hem ongeveer een meter of 3 van het modem af en probeer dan de installatie te doen. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik een lijnmeting voor je uitvoeren en kijken of ik iets kan zien! Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt. 

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 10 april 2025

Hey ​@Barichard 2, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag verder mee. Zou je mij de stappen die je hebt uitgevoerd eens willen uitleggen? Daarnaast moet je hem niet te dichtbij het modem draadloos plaatsen dan staat hij namelijk te dichtbij. Plaats hem ongeveer een meter of 3 van het modem af en probeer dan de installatie te doen. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik een lijnmeting voor je uitvoeren en kijken of ik iets kan zien! Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 april 2025

Versterker is 2 x verplaatst naar ruimtes verder weg gelegen van het modem. Probleem blijft

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 15 april 2025

Het Wifi punt wilt niet verbinden omdat EasyMesh is uitgeschakeld in het modem. Dit moet zijn ingeschakeled voor het Wifi punt om draadloos te verbinden met het modem. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 april 2025

En hoe schakel ik dat in dan?

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 15 april 2025

Onder Network Settings → Wireless → EasyMesh. 

Hou er rekening mee dat eventuele gesplitsten SSID’s weer samen worden gevoegd. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 april 2025

Haha, en nu in Jip en Janneke taal?

Wat zijn stap voor de dingen die ik moet doen.

Barichard, (digibeet van beroep)

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 15 april 2025
Barichard 2 schreef:

Haha, en nu in Jip en Janneke taal?

Wat zijn stap voor de dingen die ik moet doen.

Barichard, (digibeet van beroep)

• Ga in je browser naar https://192.168.1.1
  • Login met de gegevens in achterop je modem
  • Ga rechts bovenin naar het hamburger menu 
  • Klik Network Settings → Wireless
  • Ga naar het Tabblad Easymesh
  • Klik de toggle aan en klik op Opslaan

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 april 2025

Maakt geen verschil 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 april 2025

Update.  Is gelukt. Nogmaals bekabeld geïnstalleerd 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen