Skip to main content
Beantwoord

lampjes blijven ui

  • 27 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Ik ben 2 dagen van huis geweest ik  kwam thuis en had geen internet meer lampjes gaan ook met geen mogelijkheid aan alles geprobeerd is er storing?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Tatjanaroolvink 

Er lijkt geen signaal te zijn, heb je DSL of glasvezel?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Heb je ook gekeken in je My T-Mobile account bij meer > storingen?

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21509 reacties
  • Antwoord
  • 27 augustus 2023

Hallo @Tatjanaroolvink 

Er lijkt geen signaal te zijn, heb je DSL of glasvezel?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Heb je ook gekeken in je My T-Mobile account bij meer > storingen?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2023
Waqqas schreef:

Hallo @Tatjanaroolvink 

Er lijkt geen signaal te zijn, heb je DSL of glasvezel?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Heb je ook gekeken in je My T-Mobile account bij meer > storingen?

 

Ik heb geen glasvezel hij loopt van de poort naar de router 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21509 reacties
  • 28 augustus 2023

@Tatjanaroolvink 

Bij DSL gaat de telefoonkabel vanuit de telefoonaansluiting naar de DSL poort. Is de modem ook aangesloten op de main KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 28 augustus 2023

Hoi @Tatjanaroolvink, fijn dat je een foto in het topic kon posten! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat je inmiddels uitgebreider contact met ons hebt gehad. Inmiddels is er een monteur aangestuurd en ik zie dat de monteur je snel verder kan helpen.

Geef het gerust aan als er nog iets speelt, de Community helpt je graag! ðŸ™‚


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen