Skip to main content

Ik heb voor de 2e keer deze week geen internet verbinding. Eerst kwam een monteur van Gideon (?) die vervolgens zei dat hij het niet kon maken en dat iemand van de beheerder van de glasvezel moest komen. Deze monteur kwam 2 dagen later en mopperde dat hij het eigenlijk niet moest/kon maken maar dat Odido zelf heb moeten fixen. Al met al 2 dagen internet gehad en nu wéér geen internet. Dit was vorig jaar ook al gebeurd. Ondertussen een simkaart gekocht en een vouchercode ontvangen maar zo vlak voor de kerst met haperende Netflix/YouTube etc is toch echt niet fijn. Vooral niet voor m'n kinderen. We balen enorm dat we niet eens normaal een kerstfilm kunnen kijken 😞... 

@odido ik begrijp dat de simkaart kosten worden vergoedt. Maar wat kunnen jullie aan de rest doen? Komende dagen komt er toch geen monteur waarschijnlijk omdat het kerst is...

Hi ​@EstiMedia, een terecht verzoek! Natuurlijk maak ik dit graag in orde. Ik kan geen beloftes doen rondom het onderzoek maar wil graag checken of er iets mogelijk is dit sneller te laten verlopen. Rond de feestdagen is dit erg onhandig. Wel kan ik geen abonnement vinden op het e-mailadres waarmee je een Community profiel hebt aangemaakt. In dat geval heb ik een complete verificatie nodig en ik zie dat je de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer niet hebt ingevuld. Wil je jouw Community profiel hiermee compleet maken? Laat het weten als dit is gedaan, dan komen wij er zo snel mogelijk op terug en vergoeden we in ieder geval de kosten!

Gedaan.

Dank ​@EstiMedia! Ik zie alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met die op het contract. Kun je dat nog nagaan en het mij laten weten wanneer alle gegevens compleet en kloppend zijn? Dan mag ik aan de slag!

@cheyenne ik heb dat ove rhet hoofd gezien. Nu moet het kloppen. Mijn voucher is verlopen..en nog steeds nog geen belletje gehad van de monteur. Zou u een nieuwe kunne toesturen aub?

@EstiMedia Ik stuur je gelijk een nieuwe vouchercode toe! 

Ik ben daarnaast meteen gaan kijken of er al een update is. Echter kan ik dit zelf niet inzien. Ik heb daarom gelijk mijn collega’s van de technische dienst benadert. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik jou dit ook weten. 

Mocht ik in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, vertel het mij dan gelijk. Ik sta voor je klaar! 

Hi Teresa,

Heb jij toevallig al een update? Ik ben nog steeds niet gebeld en wacht al 2 weken..
De voucher codes zijn leuk maar we hebben liever stabiel, sneller internet. Het heeft effect op ons werk.
Los daarvan moet ik mijn telefoon bijna constant aan de lader zetten vanwege de mobiele hotspot.
Ook niet fijn voor de accu van m’n telefoon..

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roderick

Hey ​@EstiMedia, de netwerkbeheerder geeft aan dat ze het opgelost hebben, echter lijkt dit inderdaad niet het geval te zijn. Ik heb Guidion aangestuurd om het nog een keer te onderzoeken. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? 

Reageer