Ik heb op 21 november Odido Klik & Klaar besteld. Ik zou een SMS ontvangen en een mail van DHL over wanneer ik het pakketje zou ontvangen. Deze heb ik echter nog steeds niet ontvangen, 5 werkdagen later. Op mijn Odido app (mobiel) stond eerst wel €7,50 klantvoordeel, maar dat staat er nu ook niet meer. Ik hoor graag wanneer ik mijn Klik & Klaar ontvang want ik moet nu werken op mijn mobiele hotspot, ook hoor ik graag of ik nog in aanmerking kom voor klantvoordeel.
Welkom op onze community!
Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit waar het pakket blijft en hoe het zit met het Klantvoordeel. Ik ga gelijk voor je aan de slag!
Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar op basis van jouw postcode/huisnummer combinatie kan ik geen Klik&Klaar Internet abonnement vinden. Ik vermoed dat de bestelling niet goed is doorgekomen.
Wil je jouw 06-nummer nog toevoegen aan je community profiel? Dan kan ik meteen met je meekijken naar het Klantvoordeel en of ik daar wellicht meer informatie kan inzien.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.