Skip to main content

Hey Odido, 

Blijkbaar heb ik Klik&Klaar 2x besteld (geen idee hoe dat kan), maar 1 inmiddels ontvangen, de ander wordt nog bezorgd bij een afhaalpunt.

Graag zou ik de bestelling die nog moet worden bezorgd annuleren. Deze heeft kenmerk 4400/1.22408439. Afgelopen weekend heb ik dit telefonisch geprobeerd, maar ik stond maar liefst 2 uur (!!) in de wacht en daarna nog niemand aan de lijn gehad. 

Graag deze bestelling annuleren. Is het oké als ik 'm gewoon niet ophaal, gezien daarna pas het contract ingaat?

Ik hoor het graag. Ook als jullie meer info van me nodig hebben.

Alvast bedankt.

Hi @Ganeneester, welkom op onze Community!

Dat doe ik graag voor je, alleen is er op dit moment een fout in mijn systeem waardoor ik geen opzegging kan uitvoeren. Zou je over een paar dagen aan de bel willen trekken? Als het goed is moet het dan opgelost zijn!

Je dient het modem nog wel op te halen en te retourneren. 

Hey @Tommie van Odido , bedankt. Ik zal je over een paar dagen weer taggen in dit topic en de modem toch ophalen. 

Hey @Ganeneester, ik heb toch nagevraagd of dit aan het systeem lag of aan iets anders. Maar ik kan hem niet opzeggen omdat hij nog niet opgehaald is. Dus als je hem hebt opgehaald en de status op completed staat dan kan ik hem opzeggen!

Hey @Ganeneester, ik heb toch nagevraagd of dit aan het systeem lag of aan iets anders. Maar ik kan hem niet opzeggen omdat hij nog niet opgehaald is. Dus als je hem hebt opgehaald en de status op completed staat dan kan ik hem opzeggen!

Top Tommie! Bedankt voor de check. Ik heb 'm zojuist opgehaald. Zou je die ik net heb opgehaald willen annuleren? Degene die ik begin deze week heb opgehaald is namelijk al in gebruik 😁.

Bedankt alvast!

Hi @Ganeneester, dank voor de update! Ik heb deze aanvraag meteen geannuleerd. Je krijgt binnen één werkdag de bevestiging per e-mail inclusief de instructie voor de retour. Geniet van je lopende abonnement!

Reageer