Skip to main content

Na 4 uur (!) in de wacht te hebben gestaan en meerdere medewerkers te hebben gesproken is het mij nog niet gelukt om mijn Klik&Klaar abonnement te annuleren/herroepen. Wel meerdere loze beloftes gekregen. O.a. dat ik binnen een half uur een e-mail zou ontvangen van mijn annulering/herroeping. Ik ben inmiddels ten einde raad. Bellen, chatten… Niemand schijnt te weten wat er moet gebeuren.
 

Is er alsjeblieft iemand die mij kan helpen?

Hey @LaurensM, welkom op onze Community!

Ik ben voor je gaan kijken maar zie dat het al opgezegd is. De bevestigingsmail komt een dag laten aan bij de klanten. Heb je die inmiddels al ontvangen? Het modem kun je inleveren bij een shop of opsturen naar:  

Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk


Bedankt voor je reactie, Tommie! Fijn dat het abonnement is opgezegd. Ik heb nog geen mail ontvangen helaas. Die kan dus nog komen?


Hey @LaurensM, welkom op onze Community!

Ik ben voor je gaan kijken maar zie dat het al opgezegd is. De bevestigingsmail komt een dag laten aan bij de klanten. Heb je die inmiddels al ontvangen? Het modem kun je inleveren bij een shop of opsturen naar:  

Odido Internet + TV
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol-Rijk

Hoi @Tommie van Odido, we zijn inmiddels meer dan een dag verder maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen met daarin de retourinstructies. Kan jij mij alsnog deze bevestigingsmail sturen?


Heb je de mail nog niet ontvangen @LaurensM? Hij is wel opgezegd namelijk. 


Heb je de mail nog niet ontvangen @LaurensM? Hij is wel opgezegd namelijk. 


Nee, ik heb nog steeds geen mail ontvangen. 


Dan kan het zijn dat hij morgen komt @LaurensM.  


Dan kan het zijn dat hij morgen komt @LaurensM.  



Helaas heb ik morgen (vandaag dus) weer geen mail ontvangen. Volgende week? In december? Het begint nu echt wel vervelend te worden. 


Reageer