Skip to main content

Hoi vandaag heb ik Klik en Klaar afgesloten. Het werkt super, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem te port forwarding, zelfs niet voor een eenvoudige Minecraft-server. Ik heb alles gedaan zoals ik het vroeger ook had gedaan.

Een server via klik en klaar is niet zo'n goed idee qua stabiliteit en elke dag wisselende ip adressen.

 


Een server via klik en klaar is niet zo'n goed idee qua stabiliteit en elke dag wisselende ip adressen.

 

dat maakt mij niet echt uit want is maar voor kort tijd in de week en dit was perfect in verband waar ik woon is geen kable te krijgen


Hi @Nicketje02, welke poorten wil je precies openzetten hiervoor? Gaat het om 25565 of 19132-19133?


Hi @Nicketje02, welke poorten wil je precies openzetten hiervoor? Gaat het om 25565 of 19132-19133?

de poort maakt mij niet uit als die maar werkt heb getest met meerderen  zo als 25565 

maar niks werkt helaas


Nou het verschilt per Minecraft editie @Nicketje02, maar er zijn inderdaad veel poorten die door de firewall geblokkeerd worden. Dit is op dit moment in onderzoek. 


Reageer