beste mede forum leden,
Ik heb sinds vorige week woensdag een klik en klaar modem in het raam staan. helaas gaat regelmatig het rode (5G niet beschikbaar) lampje branden, mijn TV werkt dan nog wel maar de apps openen niet meer. Ik was blij eindelijk een andere snelle provider dan Ziggo (de enige die hier kabelinternet aanbiedt, rest is Adsl) te kunnen nemen maar helaas werkt dat dus niet echt.
Heb al een paar keer per telefoon getracht op te zeggen maar heb nog nooit iemand aan de lijn gekregen, behalve 1 keer een mevrouw van de internet afdeling die na enig intern overleg me door zou verbinden maar daar kwam teslotte niemand anders meer aan de lijn behalve 45 minuten muziek, toen heb ik opgehangen.
Ik las in andere topics dat Tommy mensen heeft geholpen om klik en klaar op te zeggen dus ik hoop dat hij, of iemand anders van de Odido medewerkers, mij ook wil helpen. Ik zit nog in de 15 daagse proef periode dus zou niets hoevenb te betalen denk ik.
Alvast bedankt voor de hulp.