Skip to main content

beste mede forum leden,

Ik heb sinds vorige week woensdag een klik en klaar modem in het raam staan. helaas gaat regelmatig het rode (5G niet beschikbaar) lampje branden, mijn TV werkt dan nog wel maar de  apps openen niet meer. Ik was blij eindelijk een andere snelle provider  dan Ziggo (de enige die hier kabelinternet aanbiedt, rest is Adsl) te kunnen nemen maar helaas werkt dat dus niet echt.

Heb al een paar keer per telefoon getracht op te zeggen maar heb nog nooit iemand aan de lijn gekregen, behalve 1 keer een mevrouw van de internet afdeling die na enig intern overleg me door zou verbinden maar daar kwam teslotte niemand anders meer aan de lijn behalve 45 minuten muziek, toen heb ik opgehangen.

Ik las in andere topics dat Tommy mensen heeft geholpen om klik en klaar op te zeggen dus ik hoop dat hij, of iemand anders van de Odido medewerkers, mij ook wil helpen. Ik zit nog in de 15 daagse proef periode dus zou niets hoevenb te betalen denk ik.

Alvast bedankt voor de hulp.

Hi @opaben53, absoluut! Jammer dat je wilt opzeggen, maar dit kan ik voor je regelen. Even voor de zekerheid: heb je inmiddels via een andere weg contact? Ik loop namelijk vast in het proces je abonnement op te zeggen. Zo nee, dan probeer ik het morgen opnieuw. Hoe dan ook ben je op tijd met de opzegging doorgeven en doen we dat dus per direct en kosteloos. 


bedankt voor de reactie Cheyenne, sorry dat ik een beetje laat reageer.

Nee, ik  heb nog niet via een andere weg contact met iemand dus ik hoop dat het je morgen lukt.

Alvast bedankt en dan graag ook een tip over het terugsturen. Ik heb de doos nog bewaard.


Duidelijk @opaben53! Ik wilde het graag regelen maar krijg intern een foutmelding tijdens het opzeggen. Dit ligt niet aan jou en dienen wij uit te zoeken. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Zij gaan dit onderzoeken en zullen de opzegging in orde maken. Zodra het zover is, krijg jij een e-mail ter bevestiging en sturen we ook informatie over de retour van het modem.

Bedankt voor je geduld!


Bedankt voor je mail Cheyenne en voor je inzet. Prettig weekend alvast.


Graag gedaan @opaben53, hetzelfde gewenst!


Reageer