Skip to main content

klik en klaar niet in 15 minuten

Sinds gisteren klik en klaar, het hele proces doorlopen maar na anderhalve dag nog geen internetverbinding. Da's geen internetverbinding in 15 minuten. Ook geen €5,00 korting, terwijl er wel een Ben abbo op hetzelfde adres is.

Uitgelichte reactie

16 april 2025

@Poellang zit de simkaart er wel goed in?  Zo ja heb je de app gedownload en gekeken waar je de beste verbinding hebt?

zie mijn onderschrift : vul alles in dan kan een moderator je sneller helpen als je aan de beurt bent.

Fijne avond

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 16 april 2025

@Poellang zit de simkaart er wel goed in?  Zo ja heb je de app gedownload en gekeken waar je de beste verbinding hebt?

zie mijn onderschrift : vul alles in dan kan een moderator je sneller helpen als je aan de beurt bent.

Fijne avond

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 16 april 2025
Cristien schreef:

Fijne avond

Ja, simkaart zit er goed in en het apparaat staat in de vensterbank. Lijkt er op dat de sim nog niet geactiveerd is.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 17 april 2025

Twee lampjes branden groen, één blauw en de rode knippert.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen