Vanmiddag kreeg ik een email waarin staat dat ik een nieuwe modem kan aanvragen, prima!
Ook staat erin: "Heb je ook wifipunten? Dan krijg je hiervoor ook nieuwe die goed werken met het nieuwe modem. Je krijgt een e‑mail als we de oude wifipunten terug willen. Daarin leggen we meteen uit hoe je ze terugstuurt. Wel zo makkelijk." Nu heb ik 6 jaar geleden een wifipunt gekreken van toen nog een monteur van T-Mobile, aangezien mijn bereik in de keuken slecht was.
Met het aanvragen van de nieuwe modem zag ik nergens een optie staan voor het vervangen van het wifipunt. Hierover heb ik dus gebeld.
Het blijkt dat die monteur niet direct in dienst was van T-Mobile dus T-Mobile heeft dan ook niet het wifipunt geleverd dus nu wil Odido het ook niet omruilen. Ehm.. die monteur was hier in opdracht van T-Mobile. Heeft werk gedaan voor T-Mobile en heeft neem ik aan ook het wifipunt in rekening gebracht bij hen. Hoezo wordt mijn wifipunt niet kosteloos omgeruild??
Een bijzondere manier van klantenservice. Als dit niet alsnog wordt opgelost hebben ze aan mij een klant minder. Zowel internet als telefonie.