Skip to main content
Vraag

Klacht service

• 11 maart 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Vanmiddag kreeg ik een email waarin staat dat ik een nieuwe modem kan aanvragen, prima!

Ook staat erin: "Heb je ook wifipunten? Dan krijg je hiervoor ook nieuwe die goed werken met het nieuwe modem. Je krijgt een e‑mail als we de oude wifipunten terug willen. Daarin leggen we meteen uit hoe je ze terugstuurt. Wel zo makkelijk." Nu heb ik 6 jaar geleden een wifipunt gekreken van toen nog een monteur van T-Mobile, aangezien mijn bereik in de keuken slecht was.

Met het aanvragen van de nieuwe modem zag ik nergens een optie staan voor het vervangen van het wifipunt. Hierover heb ik dus gebeld. 

Het blijkt dat die monteur niet direct in dienst was van T-Mobile dus T-Mobile heeft dan ook niet het wifipunt geleverd dus nu wil Odido het ook niet omruilen. Ehm.. die monteur was hier in opdracht van T-Mobile. Heeft werk gedaan voor T-Mobile en heeft neem ik aan ook het wifipunt in rekening gebracht bij hen. Hoezo wordt mijn wifipunt niet kosteloos omgeruild?? 

Een bijzondere manier van klantenservice. Als dit niet alsnog wordt opgelost hebben ze aan mij een klant minder. Zowel internet als telefonie. 

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@laureanvds, bedankt voor het starten van dit topic! Ik wil je ervaring met ons graag omdraaien. Ik ben heel benieuwd wat ik in het systeem zie staan van betreft de wifipunten. Hoe dan ook lossen we dit op, daar ga ik mijn uiterste best voor doen. Ik zie wel dat de verificatie in jouw Community profiel nog niet compleet is en ik dus nog niet met je mee kan kijken. Zou je jouw profiel willen aanvullen met de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening? Laat het mij weten wanneer deze er staan, dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen