Klacht over aanhoudende internetproblemen en gebrek aan adequate klantenservice

  • 27 March 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Beste mensen,

Omdat bellen met Odido niets oplost, de chatbot de standaard antwoorden geeft en Odido blijkbaar niet via mail o.i.d. is te bereiken, drop ik mijn klacht in dit kanaal. In de hoop dat er iemand wakker wordt, op staat en eens doet wat wordt beloofd… 

--- 

Onderwerp: Klacht over aanhoudende internetproblemen en gebrek aan adequate klantenservice

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik mijn ernstige teleurstelling uiten over de aanhoudende internetproblemen die wij ervaren met ons internetabonnement bij Odido. 

Sinds ruim een maand, zo niet langer, ondervinden wij ernstige vertragingen in onze internetverbinding, die begonnen zijn na het wijzigen van ons wachtwoord.

Na meerdere pogingen om het probleem op te lossen door de instructies te volgen die wij telefonisch van uw klantenservice hebben ontvangen, bleef de situatie ongewijzigd. 

Ondanks herhaalde toezeggingen dat het probleem zou worden doorgegeven aan uw technische dienst en dat een monteur contact met ons zou opnemen voor een afspraak, hebben wij geen enkele reactie ontvangen.

Het gebrek aan effectieve communicatie en actie vanuit Odido heeft geleid tot een aanzienlijke verstoring van onze internetdiensten gedurende een aanzienlijke periode. Dit heeft niet alleen ons dagelijks leven verstoord, maar heeft ook onze algehele tevredenheid over uw diensten sterk verminderd.

Wij eisen dan ook dat Odido onmiddellijk actie onderneemt om het probleem op te lossen door een monteur te sturen om de internetverbinding te herstellen. 

Daarnaast verlangen wij naar een passende vorm van compensatie voor de langdurige hinder en het gebrek aan adequate service.

Als er binnen korte termijn geen bevredigende oplossing wordt geboden, zien wij ons genoodzaakt om ons abonnement bij Odido te annuleren. 

Wij hopen echter dat deze kwestie snel en op een bevredigende manier kan worden opgelost, zodat wij ons vertrouwen in uw bedrijf kunnen herstellen.

Wij kijken uit naar uw spoedige reactie en een constructieve oplossing voor dit probleem. 

Hoogachtend,
Stefano

Tommie van Odido 30 dagen geleden

Hey @CheStefano, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van stabiel internet. Daarom zal ik mijn best doen om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. Kan je mij wat meer duidelijkheid geven over de problemen? Wat ervaar je precies? Zou je in de tussentijd ook een bekabelde speedtest willen uitvoeren? Dan heb ik meteen wat om mee te werken. Alvast bedankt.

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @CheStefano, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van stabiel internet. Daarom zal ik mijn best doen om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. Kan je mij wat meer duidelijkheid geven over de problemen? Wat ervaar je precies? Zou je in de tussentijd ook een bekabelde speedtest willen uitvoeren? Dan heb ik meteen wat om mee te werken. Alvast bedankt.

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Reageer