Sinds enige tijd doe ik streamen en wat blijkt mijn internet ligt er steeds uit, hij moet om de haverklap bufferen. Dat gebeurde al tijdens mijn darmkankeroperatie en met de chemo heb ik dit laten gaan omdat mijn hoofd totaal geconcentreerd stond op andere zaken. Nu heb ik 1 febr.10:53 uur en uitgaand gesprek van 30 minuten en 25 sec gebeld en de speedtest van Odido besproken, abonnement van 1000mb en via de speedtest ontvang ik via de glasvezel nog geen 100Mbps. Nu ik dit schrijf zaterdag 17.02.2024 14:30 uur download 6.5 Mbps en upload 26.2 Mbps.
De medewerker van Odido, die wist wat hij moest doen en ja hoor hij is competent genoeg, U heeft gelijk. even nog iets anders controleren, helaas u heeft gelijk. Modem stekkers eruit en alles opnieuw opstarten. helaas het is niet beter. Hoelang ik het heb, iets van 6 maanden. Hmm niet prettig, maar ik ga een ticket aanmaken en u gaat een nieuwe modem ontvangen. duurt ongeveer 2 werkdagen……….
helaas niets gehoord, blijkt volgens de collega's geen klantnotities te hebben aangemaakt, dus ook geen tickets voor de storingsdienst
2e telefoongesprek:
7 febr. 12:09 uur, duur 12 min 32 sec Deze collega, gaf aan dat er geen gespreknotities aanwezig waren maar ik help u. Wederom alle controleren, snelheid uitlezen en corrigeren. zoja ik heb een hogere snelheid, dus een nieuwe modem zou niet nodig zijn.
3e gesprek:
10 feb 2024 12:51 duur 27 min 34 sec. wederom het zelfde verhaal ik moet alles controleren, van snelheidscontrole etc want wij kunnen alles op afstand aflezen corrigeren….. echter het werkt niet, nu blijkt het dat er nu wel dor deze medewerker een ticket kan worden aangemaakt na alle controles die de medewerkers verplicht zijn om te doen…. en wat blijkt nu ontvang ik een “update van de melding” met kenmerk 2370/ECL64905 datum 10 feb. 2024.
Ik heb aangegeven dat ik een klacht wil indienen naar de gang van zaken van de klantenservice en deze meneer wist het zo te bepraten hij een klacht gaat aanmaken. Het gaat mij niet om het geld maar om de service , kwaliteit en de beloofde snelheid.
4e gesprek
vrijdag 16 febr 2024 tijd 18:19 10 min
Deze dame alles uitgelegd mbt de stand van zaken en dat ik zit te wachten op een modem ter verbetering van mijn internetsnelheid. Wilt deze dame, wederom alle testen uitvoeren omdat de ticket is geweigerd, jij krijgt geen nieuwe modem. Dan verlies ik mijn geduld en dat maak ik ook kenbaar en ik wil een toezegging van een nieuwe modem, zoals belooft. Ik wil geen controle van alle regeltjes die zij als klantenservice medewerkster zou moeten doen. Dat station ben ik als voorbij.
Deze dame raakt geïrriteerd op het feit dat ik nu helemaal een klacht wil indienen, dat kunt u via de website doen…. nou Odido, probeer mij maar te laten zien waar dat kan.
De dame krijgt van mij geen kans nog toestemming om alle testen uit te voeren en dan hangt zij op. Dit heeft mij nog bozer gemaakt, want dan merk je dat de medewerkster dus incompetent is. Haar naam? Weet ik niet want er is geen bevestiging van het gesprek toegestuurd.
Ik merk duidelijk dat deze medewerkers van Odido niet volgens de LEAN methodieken of Smart technieken kunnen werken en totaal niet oplossingsgerichte instelling hebben. Want ophangen is heel makkelijk…..
Uit boosheid heb ik nu 2 factuurtermijnen retour geboekt. Tevens heb ik een melding aangemaakt bij mijn rechtsbijstandverzekering. Zolang Odido in gebreke blijft mbt de internetsnelheid (download/upload) zal ik elke betaling storneren, tot einde contract. Odido levert niet de contractuele snelheidsafspraken.