Skip to main content

Ik heb vandaag wederom gebeld over het feit dat ik een nota heb ontvangen van 70 euro over een Wifi-punt welke niet geretourneerd zou hebben. Dat is niet het geval, alles wat ik van jullie ooit heb gehad is geretourneerd, maar jullie hadden blijkbaar al een fout gemaakt in jullie

 

Ik heb vorige week hierover gebeld en toen heeft een medewerker van jullie a.d.h.v. het verzendbewijs dit opgezocht en gezegd dat hij het zou afmelden en dat het gecrediteerd zou worden. Sowieso stond een en al niet goed in jullie systeem en zou dat al eerder worden gecorrigeerd.

 

Nu wordt het bedrag toch afgeschreven, dus maar weer bellen met jullie. Krijg ik een medewerker die weer begint over het feit dat er een wifi-punt nog ingeleverd moet worden en dus heb ik weer het hele verhaal uitgelegd. Als antwoord kreeg ik te horen dat ik het verzendbewijs moest opsturen. Ik heb aangegeven dat dit belachelijk is omdat ik vorige week al met een andere medewerker dat had doorlopen en dat die het nummer had opgezocht en zou corrigeren…. Wat denk je…… hij beëindigde het gesprek en gooide de haak erop….  Ben je jaren lang vaste klant met 6 abonnementen…..

Hey @Sanderex, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Goed dat je hiervoor nog een keer aan de bel trekt, ik zie inderdaad dat de boete is afgeschreven. Geen zorgen, ik heb deze direct voor je gecrediteerd. Dit was tot mijn verbazing nog niet gebeurt. Het zal wat tijd kosten voordat het geld overgemaakt wordt. De creditering moet eerst verwerkt worden en als hij goedgekeurd is zal het bedrag binnen een paar dagen op je rekening staan. Excuses voor het ongemakt! 


Reageer