Skip to main content

Zojuist K&K geïnstalleerd. Krijg geen mobiele verbinding met de modem. Wifi verbinding werkt wel, ik kan inloggen op de Zyxel admin site.

Het blauwe lampje knippert, wat duidt op een verkeerde SIM. De SIM doet het echter wel in een iPhone en mijn (KPN) data SIM werkt ook meteen in de router.

Wat is hier aan de hand?

Hier hetzelfde, modem gisteren geprobeerd maar op welke plek dan ook blijft het 3e lampje blauw knipperen. Odido gebeld maar ze konden niets doen en het probleem zou worden doorgezet naar een expert die mij binnen enkele dagen terug zou bellen… alleen was het nogal druk dus wanneer ze dan bellen blijft onzeker. 

ik ga mogen maar weer eens zelf bellen

Hij hoort de sim te herkennen als je deze plaatst in het zwarte houdertje die in de modem zit. Men vergeet dit wel eens. Echter er is momenteel een storing… Ik heb wel een Ip-adres, maar geen internet.. lampjes blijven knipperen. Mochten jullie een oplossing hebben, dan hoor ik het graag. Erg jammer. Vandaag alles ontvangen, maar doet het helaas niet.

Hier nog geen goed resultaat, maar alleen blijkt dat de dekkingskaart die Odido op de site bij aanmelden Klik&Klaar heeft staan de 4G dekking is en niet de 5G die het modem nodig heeft (werd mij verteld door Odido). Dus Klik&Klaar gaat in mijn woonplaats Uitgeest niet werken. 

Reageer