Skip to main content

Op verzoek van Teresa (Odido) bij deze niet alleen op Trustpilot, maar ook hier gedeeld:
Al decennia klant bij Odido (voorheen T-Mobile) en nu al een jaar (!) lang wegvallend internet, dagelijks >10x. Op advies van Odido oa een duurder internetabonnement genomen, 2 WiFi-versterkers en 2x monteur langsgeweest. Ze beloven telkens terug te bellen, maar het gebeurt nooit. Ik moet wekelijks zelf bellen voor het vervolg en doe mijn werk vanuit huis noodgedwongen met een 4G hotspot. Als het is opgelost, zou ik mijn abonnementskosten terugkrijgen. U raadt het al: het is niet opgelost en van coulance is geen sprake. €100 was mogelijk en na nogmaals overleg €150 wat uiteraard een schijntje is.
Ik was voornemens glasvezel te nemen van Odido, maar dat gaat hem niet meer worden.
In aanvulling: alleen al de opgevolgde adviezen (duurder abonnement, 2 versterkers) die geen enkel effect hebben gehad, kosten €150. Verder betreft het hoofdzakelijk de WiFi, maar ook de vaste lijn.

Je zit dus op een ADSL aansluiting (telefoon aansluitdoos) ?

Stel eens voor om glasvezel te nemen, is een compleet andere infra waar je deze problemen iig. niet meer hebt.


Hi @G.S., welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben meteen het syteem ingedoken voor je en zie dat dit al in behandeling is bij ons escalatie team. Zij hebben dan ook op 19-09 een vergoeding van € 150 aangemaakt. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Het restand zal worden overgeboekt naar je rekening. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!


Je zit dus op een ADSL aansluiting (telefoon aansluitdoos) ?

Stel eens voor om glasvezel te nemen, is een compleet andere infra waar je deze problemen iig. niet meer hebt.

Ik ga idd voor glasvezel, maar dus niet via Odido.


Hi @G.S., welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben meteen het syteem ingedoken voor je en zie dat dit al in behandeling is bij ons escalatie team. Zij hebben dan ook op 19-09 een vergoeding van € 150 aangemaakt. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Het restand zal worden overgeboekt naar je rekening. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Dag Tommie,
Jammer dat je niet eens de moeite neemt om goed te lezen, terwijl het jullie verzoek was om dit hier te plaatsen zodat er gekeken kon worden naar een passende oplossing. Als je goed leest, lees je dat het in mijn ogen verre van correct is afgehandeld middels een vergoeding van 150 euro die overigens nog niet is verwerkt. Ik had anders verwacht van een bedrijf waar ik reeds sinds het begin van T-mobile klant ben, nu al een jaar geduldig zelf achter het probleem aan zit, braaf het effect van alle aangedragen oplossingen heb afgewacht en nog steeds met niet werkend internet zit.


@G.S. Ik ben begrijp jouw sentiment, ik leg je graag uit hoe het precies zit! 

Ik heb mij ingelezen over jouw situatie en zie dat er contact is geweest met ons escalatie team. Zij hebben een compensatie aangeboden van € 150 en daarnaast een jaarlang een gratis zenderpakket naar keuze (m.u.v. Viaplay, Ziggo en ESPN) of een jaar lang een gratis wifipunt, maar je bent hier (nog) niet akkoord mee gegaan. Uit de notitie van mijn collega maak ik op dat het nog mogelijk is om dit bedrag op te hogen, omdat de diensten destijds wel hebben gewerkt. De vergoeding is daarom voor niet goedwerkende diensten. 

Hoe graag ik het ook wil, kan ik dit bedrag niet voor je verhogen. Wat ik wel voor je kan doen, is dit voorstel voor je in het systeem zetten. Laat je mij weten of je hier akkoord mee gaat? Ik ben ook benieuwd of je voor het zenderpakket of de wifipunten kiest. Laar je het mij weten?


Dag Teresa,

Ik heb niets aan een zenderpakket, want maak er geen gebruik van. Het Wifipunt was me al eerder toegezegd en is dus geen onderdeel van de voorgestelde compensatie. Voornoemde liet ik het escalatieteam reeds weten. De diensten werkten nìet en ik heb daar meer dan genoeg bewijs van wat ik allemaal heb toegestuurd waarop overigens ook al geen reactie (uiteraard). Ik ben ernstig teleurgesteld in Odido als provider en in alle medewerkers die vanalles beloven, maar deze beloftes tot op heden nog nooit zijn nagekomen. De €150 is ook nog steeds niet te zien in mijn Odido. 


Beste @Tommie van Odido en @Cheyenne van Odido,

Bovenstaande bedoel ik als voorbeeld waarom ik bang ben ook niet gecompenseerd te worden, of maar voor een gedeelte. Deze persoon heeft al een jaar geen diensten. Ik nog 'maar' drie maanden. Ik voorzie al dat er wordt gezegd 'U heeft toch codes ontvangen voor onbeperkt internet op uw telefoon?'. Dus u krijgt 50 % gecompenseerd waarvan uiteindelijk niets wordt uitbetaald (zoals in het voorbeeld hierboven). 

Mijn vertrouwen dat dit (eerlijk) opgelost gaat worden is erg laag, kan ik dan niet beter elke incasso maandelijks storneren? 


@G.S. Sorry voor de late reactie. Dit topic is in de verkeerde bak terecht gekomen. Ik kijk gelijk voor je na waar de vergoeding blijft! 

Gelukkig zie ik dat deze staat op de aankomende factuur. Deze is net aangemaakt, dus wellicht nog niet zichtbaar in jouw Mijn Odido. Houdt er rekening mee dat het afhangt per bank binnen hoeveel dagen het bedrag op je rekening staat. Het resterende bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd paraat!

 

@Thijs. Ik heb jouw vraag beantwoord in het originele topic. Op die manier houden we alles overzichtelijk. 

Spreek ik je daar verder?


Reageer