Op verzoek van Teresa (Odido) bij deze niet alleen op Trustpilot, maar ook hier gedeeld:
Al decennia klant bij Odido (voorheen T-Mobile) en nu al een jaar (!) lang wegvallend internet, dagelijks >10x. Op advies van Odido oa een duurder internetabonnement genomen, 2 WiFi-versterkers en 2x monteur langsgeweest. Ze beloven telkens terug te bellen, maar het gebeurt nooit. Ik moet wekelijks zelf bellen voor het vervolg en doe mijn werk vanuit huis noodgedwongen met een 4G hotspot. Als het is opgelost, zou ik mijn abonnementskosten terugkrijgen. U raadt het al: het is niet opgelost en van coulance is geen sprake. €100 was mogelijk en na nogmaals overleg €150 wat uiteraard een schijntje is.
Ik was voornemens glasvezel te nemen van Odido, maar dat gaat hem niet meer worden.
In aanvulling: alleen al de opgevolgde adviezen (duurder abonnement, 2 versterkers) die geen enkel effect hebben gehad, kosten €150. Verder betreft het hoofdzakelijk de WiFi, maar ook de vaste lijn.
Kies geen Odido; geen service, geen coulance
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.