Skip to main content

L.s.,

Ik heb sinds vorige maand een nieuwe Kia Stonic met Kia connect.

Als ik deze app wil openen krijg ik de melding geen verbinding met internet.

Als ik de WiFi van thuis uitzet werkt het wel.

Ik heb van Odido de app thuis veilig online en deze laatste de app niet zien.

Collega van Odido vermoed dat de app wordt geblokkeerd en gaf advies het in de community voor te leggen, zodat wellicht een aanpassing op afstand gedaan kan worden.

Ik heb geen idee of ik iets moet aanzetten of waar.

 

Hi @Chris Nietzman, welkom op onze Community.

Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Dit kan wellicht door TVO komen maar dan verwacht ik wel dat de TVO app iets laat zien. Je geeft aan dat dit niet gebeurd. Ik ga TVO tijdelijk voor je uitzetten op het modem, zou je willen kijken of de app dan wel werkt?


Dank voor je reactie, geen idee wat TVO is maar gisteravond heeft mijn zoon de modem gereset en nu werkt de app wel.

 


Begrijp dat TVO de thuis veilig app is.

Weet niet of deze gisteren uit is gezet maar volgens mij kan deze gewoon aanblijven.


Reageer