Skip to main content

Hallo,

Heb nu al 14 keer gebeld in de afgelopen 4 dagen, uren bezig geweest, maar niemand kan me helpen aan twee Wifi plus versterkertjes. Het gaat verkeerd met doorverbinden, waarschijnlijk omdat ik enkel Klik & Klaar heb. 

 

Kan iemand me helpen hoe ik dit kan fixen? 

 

 

Hallo @rogpr ,

Je kan dit eenvoudig aanvragen via je Odido account.
op de pagina van klik&klaar verwijzen ze ook naar je Odido account.
zie onderstaande link:
Wifi plus 


Nee dan krijg ik een error. 


Hallo @rogpr ,

Zorg dat je alle gegevens in je profiel ingevuld hebt zoals, klant nummer, adres met postcode, geboortejaar en laatste 4 cijfer van je IBAN. Dit kan alleen jij en een moderator zien. Dan kan een moderator je sneller op weg helpen.
ik zal proberen of het taggen van moderator helpt , @Tommie van Odido kan jij hierin iets betekenen?


@rogpr Goed dat je hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Op dit moment is het alleen mogelijk om de wifipunten gelijk aan de initiële bestelling toe te voegen.

Gelukkig zijn mijn collega’s er druk mee bezig om het ook mogelijk te maken om dit na te bestellen. Naar verwachting zal dit vanaf ergens volgende mogelijk zijn. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om te helpen! 


@rogpr Goed dat je hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Op dit moment is het alleen mogelijk om de wifipunten gelijk aan de initiële bestelling toe te voegen.

Gelukkig zijn mijn collega’s er druk mee bezig om het ook mogelijk te maken om dit na te bestellen. Naar verwachting zal dit vanaf ergens volgende mogelijk zijn. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om te helpen! 

Bijzonder dat hier pas over na wordt gedacht na lancering product…..

Ik ben in tegenstelling tot telefonisch contact wél goed geholpen in de Odido-shop Zuidplein. Daar kan ik vandaag en nieuwe modem ophalen, met sim en 2 versterkers. De oude moet ik terugsturen (abonnement is opgezegd door de Odido-shop). 

Geen duurzame en effectieve oplossing van Odido, maar goed. 


Reageer