Skip to main content

Pas geleden de Google floodlight bevestigd, Helaas krijg ik geen verbinding met de modem.

Direct contact gehad met Odido klantenservice, de medewerker heeft een nieuwe modem T56 toegestuurd, Helaas geen verbetering.

Ook ingelogd via 192.168.1.1 om de beveiliging  op wpa2psk gezet, geen verbetering.

Zelf ben ik hier al ruim  1 week mee bezig, gister nogmaals contact gehad met de klanten service.

Er word gezegd dat er een monteur moet langs komen om de kabels door te meten? 

Graag ontvang ik hulp, ben anders genoodzaakt een andere provider te benaderen.

Welke kabela moet je doormeten? Is die floodlight met een kabel aan de router gekoppeld?

Nee , deze is gekoppeld aan het stroomnet, dient gekoppeld te worden via WiFi.

Lees op meerdere fronten dat dit te maken heeft met een firmware update die door jullie uitgevoerd moet worden.

Ik heb veel geprobeerd, maar word niet goed geholpen met dit probleem, lijkt erop dat dit een fout van Odido is.

Het zou fijn zijn als hier een oplossing  naar voren komt op een korte termijn.

Mijn buurman draait op de zelfde camera met een andere provider. Ik vind het erg jammer, maar als dit deze week niet is opgelost ga ik in het weekend opzoek naar een andere provider.

Als je op de Zyxel inlogt heb je ergens de optie "houd 2.4ghz en 5ghz gelijk", of iets in die richting in elk geval. Als je dat uitschakelt en je 2.4 en 5ghz wifi een aparte naam geeft, kan de camera dan wel met het netwerk verbinden?

Nee dat lukt ook niet.

Ik heb het gevoel dat dit niet te doen is met ididdo zijn netwerk,

Hoi @Virgill, ik wil dit graag onderzoeken! Heb je misschien speciale leestekens in je SSID en wachtwoord van je wifi? Mocht dit het geval zijn, kun je het dan veranderen en testen? Ik hoor graag of dit werkt! Groetjes, Ishana

Reageer