Hi @z.horster, geen zorgen: hier is een oplossing voor! Je kan in jouw modeminstellingen de UPnp uitzetten, dit is bij velen de oplossing geweest.
Je kan dit doen door in jouw browser naar 192.168.1.1 te gaan en in te loggen met admin als gebruikersnaam en het wachtwoord dat achter op jouw modem staat. Vervolgens kan je gaan naar menu → netwerkinstellingen → thuisnetwerk → UPnP. Hier kan je dit uitschakelen en op vervolgens op ‘toepassen’ klikken om de instellingen op te slaan. Laat je het me weten als dit gelukt is?
Ook dit helpt bij de Xbox live service als mede je snelheid op het playstation netwerk. Bovendien als je UPnP uitzet ,is het gelijk allemaal wat veiliger :)
Hi Nora,
Dank voor je hulp! Het werkt weer. Alleen is de download en upload snelheid wel erg traag ondanks ik het wifipunt zelfs langs de tv/playstation heb gezet en heb ik ook geen wifi in de slaapkamer als ik het wifipunt op de slaapkamer zet. Hoe kan ik dit oplossen?
Hey @Horster, is het alleen op Wifi of ook bekabeld? Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.
De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Via wifi, bekabeld heb ik nog niet gecheckt
@Horster Dank je wel voor je terugkoppeling! Wil je de speedtests die @Tommie van Odido benoemd in zijn bericht uitvoeren en een screenshot hiervan in dit topic plaatsen? Dan kijk ik direct met je mee! Het beste is als je de speedtest bekabeld uitvoert.