Skip to main content

Ik kan niet inloggen op mijn modem.

De pagina 192.168.1.1 laad niet, ik heb geen vpn aan en ben verbonden met de wifi. 

Ik kan wel browsen, alle pagina's laden, behalve die. Hij blijft hangen met laden, de balk word maar n heel klein beetje roze.

En nu?

Hoi @AstridVdW 

Sommige browsers pakken een ip-adres niet goed op als websiteadres. Je kan het proberen met http:// ervoor. Of direct op de link klikken: http://192.168.1.1/

 

Als het niet lukt, wil het wel eens helpen om je modem even van de stroom te halen en opnieuw op te starten.


Goedemorgen @AstridVdW, is het gelukt met de tips van Jaap? Mocht het nog niet helemaal lukken, laat het alsjeblieft weten, dan zorgen we ervoor dat we net zolang blijven helpen totdat je op het modem kunt inloggen via de adresbalk! 😉


Hallo @AstridVdW 

Ben je ook verbonden met de T-Mobile modem dus er is geen eigen router aangesloten waarmee je bent verbonden?

Ander netwerk apparatuur zoals switches/router/versterkers kan ook helpen.


De link die werkt niet, dan krijg ik in mn SamsungInternetBrowser alleen een zwart scherm, en als ik het via GoogleChrome doe krijg ik dit: http://192.168.1.1/ werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.

 

Maakt geen verschil of ik https of http pak.

 

Ik ga nu de stroom eraf halen en opnieuw proberen. Even kijken wat ik precies moet uittrekken, maar als ik lles uittrek dan zal het goede er wel bij zitten!


@Waqqas 

Ik heb het vorige maand zo laten aansluiten door de monteur van tmobile. Verder niks er tussen gezet,  uhhh router, ik heb een kastje voor tv en iets wat op mn glasveselkastje is ingestoken. 


@AstridVdW 

Een fabrieksreset kan hierin vaak helpen door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

WiFi instellingen en andere aangepaste instellingen gaan dan wel weer naar default.


Reageer