Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen in de modem

  • 11 April 2021
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Fishermann

Hallo

Kan niet inloggen in de modem , ook niet na een fabrieksreset.Zag vanmorgen dat mijn thermostaat geen verbinding meer had , aanmelden lukt niet meer, ook stond de modem niet meer in de WiFi lijst. Na de fabrieksreset  maakt Zyxel punt ook geen verbinding meer met de modem, aanmelden lukt ook niet meer , mijn gehoortoestellen werken gedeeltelijk via WiFi ,gebruik ook WiFi voor e-health.,heel vervelend  allemaal als gedeeltelijk afhankelijk bent van goed werkend systeem.

 

Fishermann 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @Fishermann, daar gaan we verbetering in aanbrengen, sorry dat hierdoor jouw gehoortoestellen niet helemaal werken! 

Kun je me vertellen welke lampjes er branden op het modem? Brandt het wereldbolletje bijvoorbeeld? 

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Zodra ik je informatie binnen heb, kan ik aan onze kant de verbinding herstellen!

Bekijk origineel

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2021

Goedemiddag @Fishermann, daar gaan we verbetering in aanbrengen, sorry dat hierdoor jouw gehoortoestellen niet helemaal werken! 

Kun je me vertellen welke lampjes er branden op het modem? Brandt het wereldbolletje bijvoorbeeld? 

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Zodra ik je informatie binnen heb, kan ik aan onze kant de verbinding herstellen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen