Goed dat je hier via deze weg over aan de bel trekt. Natuurlijk help ik je graag verder aan een nieuw modem! @Mark_b89
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat het modem en bijbehorende wifipunt al onderweg zijn naar jou. Fijn!
Laat je het mij weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt of als ik iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag!
Beste Lezer,
Is het mogelijk om mijn huidige internet modem te vervangen voor een nieuwe? Ik heb namelijk nog steeds die van t-mobile en ik begreep van een kennis dat er een nieuwere was. Zou ik deze misschien ook kunnen krijgen?
Dankjewel alvast,
Gr Mark
Hallo Teresa,
Kan het zo zijn dat het nieuwe internet modem mijn Samsung Tv niet ondersteund via de wifi? Al mijn andere aparaten in huis werkte gelijk bij het aanmelden van mijn nieuwe wifi. Echter lukt dit niet met mijn tv. Ik heb alle stappen uitgevoerd zoals beiden gereset, van de stroom af etc. Ik heb er zelf mijn wifi versterker naast gezet en dit werkt nog niet. Mijn tv geeft wel volledig ontvangst aan en mijn wifi netwerk staat daarom dus helemaal bovenaan. Mijn tv krijgt gewoon geen toegang tot het internet?
Hoe kan dit? Mijn zwager heeft precies het zelfde met zijn samsung tv? zijn deze klachten al bij jullie bekend?
Gr Mark
Hey @Mark_b89, ik zie dat je geprobeerd hebt op Wifi 6 op 5 te zetten, echter stond de 5 GHz band nog op Wifi 6. Dit heb ik nu aangepast. Kan je het nogmaals controleren of de tv nu wel verbinding krijgt? Wat voor type tv is het precies?
Hey @Mark_b89, ik zie dat je geprobeerd hebt op Wifi 6 op 5 te zetten, echter stond de 5 GHz band nog op Wifi 6. Dit heb ik nu aangepast. Kan je het nogmaals controleren of de tv nu wel verbinding krijgt? Wat voor type tv is het precies?
Ik had al wat zitten vogelen. Ik heb de wpa3 na wpa2 gezet. Daarmee was het probleem opgelost. Wifi6 of 5 heb ik niet aangezeten zover ik weet. Dus weet niet of de aanpassing die hebt gedaan ook nodig was en het verbetert heeft?
Gr mark
Ah okey, dan was WPA-2 de oplossing @Mark_b89! Werkt alles nu zoals het hoort?
Ah okey, dan was WPA-2 de oplossing @Mark_b89! Werkt alles nu zoals het hoort?
Hallo Tommie, ik heb wel het idee dat jouw instelling er voor gezorgd heeft dat de iPhone van mijn vriendin geen rechten meer op de wifi en kan niet meer verbinden. Zou je kunnen kijken of je dit opgelost krijgt?
Gr Mark
Je kunt dit inderdaad merken @Mark_b89 als je WPA-3 op 2 zet. Je dient dan het netwerk volledig te vergeten op het toestel en opnieuw verbinding te maken. Dan moet ze weer online komen.
Je kunt dit inderdaad merken @Mark_b89 als je WPA-3 op 2 zet. Je dient dan het netwerk volledig te vergeten op het toestel en opnieuw verbinding te maken. Dan moet ze weer online komen.
Dit werkt niet. Bij het overzetten op wpa 2 werkte alles goed en heb ik alles opnieuw aangemeld. Daarbij heb ik de afgelopen twee dagen heeeeel slecht tv. Tv ontvangst valt constant weg terwijl andere apparaten gewoon blijven werken. Aan het wifi ontvangst kan het dus niet liggen.... Jij hebt wel de 6ghz aangepast naar 5. Kun je dit weer op 6 zetten. Miss is dit het probleem van de tv en iPhone van mijn vriendin.... Deze instelling kan ik zelf niet vinden ....
Hi @Mark_b89, ik zie dat je de 5 GHz frequentie ook hebt uitgeschakeld, dat is natuurlijk niet handig. Ik heb deze weer ingeschakeld en Wifi 5 op Wifi 6 gezet. Kan je controleren of het nu wel werkt?