Goedemiddag,
Sinds 5 maart zitten we zonder internet als gevolg van een glasvezel kabelbreuk veroorzaakt door graafwerkzaamheden door een aannemer van KPN. Ondertussen ben ik door Odido en alle onderaannemers (guidon, open Dutch fiber, Aventis en MDF infra) van het kastje naar de muur verwezen. Iedereen wijst naar elkaar, schuift verantwoordelijkheid af of verschuilt zich achter zijn/haar computerscherm (âik zie dat de storing nog niet is doorgezet, storing is bij ons niet bekend, dat moet de andere partij eerst doen..etc). Gek wordt je ervan; na bijna 2 weken en zelf achter alle partijen aanbellen zijn we nog geen meter dichter bij een oplossing: wie gaat dit probleem oplossen? Odido, ik heb een contract met jullie, jullie hebben een leveringsverplichting aan de klant maar laten de klant alles uitzoeken en afbellen. Neem je verantwoordelijkheid en zorg dat dit verbeterd wordt want ik heb er veel spijt van dat ik over gestapt ben naar jullie!