is dido echt zo slecht

  • 14 March 2024
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Wat ik allemaal lees over odido dat het allemaal zo skecht is.begin ik te twijfelen dat ik er wel goed aan gedaan heb om over te stappen van ziggo naar odido.kan de modem van odido wifi door betonnen plafonds sturen.(nieuwe modem van ziggo wel heel goed).alles nu via wifi tv boven op slaapkamers,tv beneden ook .de tv in woonkamer kan niet bekabeld worden pup eet kabels op namelijk.hoop dat er ook goede ervaringen met odido zijn.want met ingang van 19-04-2024 gaat ons odido van start.

TAVL 1 maand geleden

Welkom @michelsloot,

Het is niet gek dat je met name slechte ervaringen leest. Dat lees je voor alle providers en overal is altijd wel wat aan de hand. Odidio is daar geen uitzondering in. Als het goed is dan hoor je de klant niet, maar als het mis gaat, dan zoeken mensen contact en delen ze sneller ervaringen. Dat is wat je veelal online ziet. 

Odido is zeker niet perfect en heb zelf ook issues gehad. Of het nu in de Vodafone-tijd, T-Mobile tijd of nu de Odido tijd is. Er kan wat mis gaan en bij mij is dat altijd goed opgelost. Garanties zijn nooit te geven, maar laten we hopen dat de diensten ook voor jou een warm welkom zijn. Mocht er iets zijn, dan is deze klant-helpt-klant community een mooie plek om je verder te helpen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Welkom @michelsloot,

Het is niet gek dat je met name slechte ervaringen leest. Dat lees je voor alle providers en overal is altijd wel wat aan de hand. Odidio is daar geen uitzondering in. Als het goed is dan hoor je de klant niet, maar als het mis gaat, dan zoeken mensen contact en delen ze sneller ervaringen. Dat is wat je veelal online ziet. 

Odido is zeker niet perfect en heb zelf ook issues gehad. Of het nu in de Vodafone-tijd, T-Mobile tijd of nu de Odido tijd is. Er kan wat mis gaan en bij mij is dat altijd goed opgelost. Garanties zijn nooit te geven, maar laten we hopen dat de diensten ook voor jou een warm welkom zijn. Mocht er iets zijn, dan is deze klant-helpt-klant community een mooie plek om je verder te helpen. 

Bij ziggo ook 20+ monteurs gehad de laatste paar jaar.dus dat er soms problemen zijn weet ik maar ziggo schoof het steeds uit naar de klant kabels ect,tot de laatste monteur die een binnen monteur was ook nog ging kijken in de verdeelkast buiten en daar rote kabels aan trof,en de modem was niet goed.dus van af jan ongeveer wel goed bij ziggo.maar toch een overstap naar odido.dus al met al zetten we toch maar door nu 😄🙂🙂

Reputatie 7
Badge +4

Oh ja, bij Telfort indertijd gillend weggaan. Zoveel storingen en waardeloos wifi. Ziggo/UPC ging hier op zich goed. 

We hopen maar op het beste,1 van onze jongens heeft goed internet van odido de andere heeft vertraging op laptop als hij game speelt.en als hij game speelt en iets gaat kijken tegelijk is het mis,vandaar ook de vraag 😉

Reageer