Hallo @Cornalijne
Cliënten die met de WiFi verbinden verkrijgen de instellingen automatisch dus je zou kunnen controleren of dat goed staat ingesteld in de tv.
Of bedoel je dat de tv niet kan verbinden met de WiFi? Ziet de tv de netwerknaam wel?
Wat dan zou kunnen helpen is ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.
Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.
Hi,
Dank voor het antwoord.. we hebben wpa2-psk ingesteld en daarna leek de tv te werken. Echter kunnen we daarmee niet meer op de wifi op onze telefoon want die zegt dat een wpa3 vereist is. Dus nu weer omgezet en nu doet de tv het niet meer. Onze harmon en kardon soundbar en speaker doen het overigens ook niet meer.
@Cornalijne
Dan doe je op de telefoon wifi vergeten/verwijderen.
En dan opnieuw verbinden met de wifi.
Dan zal deze werken op wpa2.
Dank je wel voor de tip..dit werkt inderdaad. Helaas is de internet verbinding op onze tv nu op wpa2 heel traag en instabiel en valt het steeds uit. We zijn behoorlijk gefrustreerd sinds we zijn overgestapt op glasvezel van odido want dit is het zoveelste probleem wat we hebben. Maar goed. Morgen maar weer de service desk bellen.
Ik heb het zelfde probleem..
@Cornalijne
Heb je het dan over de WiFi verbinding? Werkt het bedraad internet wel naar behoren?
Indien je een bekabelde speedtest doet met de Ookla speedtest app of een ping uitvoert naar 8.8.8.8 bijvoorbeeld, zie je daar misschien iets in wat voor problemen kan zorgen?