Skip to main content

internetstoring al 30 uur

Ik heb al langer dan 30 uur een internetstoring in mijn postcodegebied. Hoe lang duurt dit nog?

Uitgelichte reactie

19 juni 2025

staat ‘mijn postcodegebied’ hierbij: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community ?

6 reacties

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 439 reacties
  • 19 juni 2025

staat ‘mijn postcodegebied’ hierbij: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community ?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 juni 2025

Ja staat er bij. Het gaat om Ameide 4233HE

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 439 reacties
  • 19 juni 2025

dan kun je daar de voortgang volgen

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 juni 2025

Ja, daar staat een update van 13 uur geleden. ‘We zijn aan het onderzoeken’. Dat schiet natuurlijk niet op. 

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 439 reacties
  • 19 juni 2025

tsja, het onmogelijke kan altijd direct gedaan worden, complexe zaken duren altijd even. iets met geduld en een schone zaak? als je een odido mobiel hebt (evt een prepaid kopen, wordt vergoed) kun je via de moderators een voucher krijgen zodat je toch kunt internetten

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9360 reacties
  • 19 juni 2025

Dan is dat toch de laatste informatie die beschikbaar is. Soms zijn storingen heel moeilijk te.pinpointen en duurt het langer. Gelukkig kan de klantenservice je helpen met een workaround.  Dan krijg je een echte Unlimited data voucher voor een Ben of Odido simkaart. Op je telefoon kun je dan een wifi hotspot aanmaken en belangrije apparatuur via die weg internet toegang geven.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen