Skip to main content
Beantwoord

Internet werkt niet

• 16 juni 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Het internet bij mij thuis is de laatste tijd zeer onstabiel, vooral op wifi maar ook bedraad. Zie onderstaand de basisgegevens van mijn router. Router is Zyxel ex5601-t1, firmware 5.70.xx. 

Ik krijg geen contact met de klantenservice,  de telefoon gaat niet eens over (17u gebeld, zou tot 17u30 bereikbaar zijn). Graag, ik denk dan maar via mail initieel, contact met mij opnemen, kijken of we dit samen kunnen fixen.

Vooralsnog zeer teleurstellend, dat Odido-internet. 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@StijnS14, welkom op onze community!

Dit is inderdaad bij ons bekend! We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

Mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14815 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

Hey ​@StijnS14, welkom op onze community!

Dit is inderdaad bij ons bekend! We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen