Goedendag,
Sinds deze week hebben wij Odido internet voor thuis. Toen de monteur wegging werkte het internet op mijn telefoon en tv. Hoe ik mijn internet heb aangesloten is als volgt. Mijn router staat in de meterkast die uiteraard verbonden is met stroom en de glasvezel kast. In mijn router zit een utp kabel die direct verbind met de hoofd Deco x60. Achter mijn tv in de woonkamer staat nog een deco net zoals boven in de slaapkamer. Afgelopen 3 jaar heeft dit zo aangesloten gezeten middels thuis internet van budget. Dit heeft 3 jaar lang goed gewerkt. Ook toen hadden wij 100 mbit download net zoals nu van Odido. Op de dag van aansluiten wilde ik gaan gamen op mijn Ps5 maar verbond het spel niet met internet. De PlayStation gaf wel aan verbonden te zijn met internet maar ik kan ook niet een gesprek met vrienden openen met een headset. Mijn deco systeem staat in router modus. Ik heb alles meerdere malen gereset zowel de deco als de odido router. Nu op 2 januari werkte alles even voor ongeveer een halfuurtje ook op mijn ps5 maar na dit halfuurtje vloog alles er weer uit en nu doet het het niet meer. Ik ontvang wel appjes op mijn telefoon en kan ook verzenden. Alles heeft 3 jaar lang goed gewerkt mer de basis instellingen van de routes. Ik heb alleen maar de nieuwe router aangesloten en nu opeens werkt het niet goed. De playstation doet het niet met de utp kabel die vanaf de deco in de PlayStation zit en ook niet gewoon op de normale wifi. Wat kan ik doen?