Skip to main content

Internet valt steeds uit

  • 28 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen,

Sinds juli ben ik aangesloten op Odido maar ervaar nu meer dan ooit problemen met een instabiele verbinding. Meerdere keren per dag valt de verbinding weg om dan vervolgens na een paar tellen de verbinding weer op te pakken.

 

Modem resetten heeft hierbij geen zin want het probleem doet zich vervolgens gewoon weer opnieuw voort. Kunnen jullie mij helpen dit probleem op te lossen want het is ongelofelijk onhandig met mijn werk waar ik een stabiele internet verbinding voor nodig heb.

 

Groetjes,

Nathalie

Uitgelichte reactie

29 oktober 2024

Hi @Natas90, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een bridgetap geconstateerd is. Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt zo een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt. 

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • 28 oktober 2024

Hallo @Natas90 

Ervaar je dit probleem alleen via de WiFi of ook bekabeld?

Welke mediaconverter heb je?

Helpt het om de internetkabel tussen mediaconverter en router te vervangen?

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2024
Waqqas schreef:

Hallo @Natas90 

Ervaar je dit probleem alleen via de WiFi of ook bekabeld?

Welke mediaconverter heb je?

Helpt het om de internetkabel tussen mediaconverter en router te vervangen?

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router?

 

Hi,

 

Ik heb geen mediaconverter (alleen internet) en ervaar de problemen zowel op de WiFi als bekabeld.

In principe staat er niks aangesloten op de router.

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14795 reacties
  • 29 oktober 2024

Hi @Natas90, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een bridgetap geconstateerd is. Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt zo een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen