Door een klacht op trustpilot ben ik naar deze community geleid.
Al sinds het begin van mijn contract valt het wifi vrijwel dagelijks uit. De router moet vervolgens gereset worden waarna het weer even goed gaat. De vorige bewoner heeft hier bij een andere provider nooit last van gehad. Ondertussen ben ik 7 weken en vele telefoontjes naar Odido verder. Elke keer aan de telefoon is er een nieuw iemand bij de klantenservice waar ik het verhaal weer opnieuw kan vertellen, en vanuit Odido de standaard oplossingen geopperd worden, die in al deze weken natuurlijk al lang geprobeerd zijn. Het duurt ontzettend lang voordat je een afspraak kunt maken. Vervolgens komen de monteurs niet opdagen zodat je weer opnieuw kunt beginnen. De laatste weken wordt er beloofd dat we teruggebeld worden door de technische dienst & klantenservice, maar dit wordt gewoon niet gedaan.
Al met al duurt het mij veel te lang voordat het probleem verholpen is. Maar het moment dat ik mijn betalingen terugboek reageren jullie opeens wel erg snel.
Kortom: ik krijg niet de diensten waar ik voor betaal. Zolang ik die niet krijg, zie ik geen reden om de factuur te betalen.
Ik zou graag zien dat of op zeer korte termijn ik normaal stabiel internet krijg, of de mogelijkheid om mijn contract kosteloos vroegtijdig te ontbinden.