Skip to main content

Internet storing in Den Haag?

  • March 16, 2026
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Op m’n glasvezelkast knippert het middelste lampje rood. Op m’n modem ook een rood lampje. Harde reset op beide apparaten veranderd niets aan de situatie. Is er bij jullie een storing bekend in Den Haag postcode 2525

March 17, 2026

Hey ​@VDTBGN, welkom op onze community!

Op dit moment is er niks algemeens bekend. Dit moeten we individueel voor je onderzoeken zodat je snel weer online komt. Om dit verder te onderzoeken wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). Op onze Community kunnen we je enkel algemene informatie geven. Mijn collega's zullen dit verder met je oppakken en ervoor zorgen dat je spoedig online komt!

2 reacties

overal problemen bij mij in Kerkrade ook.

Ik ben nu overgestapt ben het helemaal zat.

Al 2 maanden lang alleen maar gezeik met odido.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • March 17, 2026

Hey ​@VDTBGN, welkom op onze community!

Op dit moment is er niks algemeens bekend. Dit moeten we individueel voor je onderzoeken zodat je snel weer online komt. Om dit verder te onderzoeken wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). Op onze Community kunnen we je enkel algemene informatie geven. Mijn collega's zullen dit verder met je oppakken en ervoor zorgen dat je spoedig online komt!