Skip to main content

Internet probleem Wifi versterker

• 9 september 2023
  • 3 reacties
  • 1131 Bekeken

Nu zit ik naast de wifi versterker. En nog heb ik geen internet op mijn laptop. Staat beperkt op

Fixx dit alsjeblieft ben er wel beetje klaar mee nu

Postcode 9201TV

Uitgelichte reactie

10 september 2023

Hoi @Yoor1995, logisch dat je graag sterk Wifi bereik wil hebben, ik help je hier graag mee! Ik ben meteen in je verbinding gedoken en op dit moment lijkt het erop dat je modem moeite heeft met de verbinding met de Wifi versterker. Hierdoor vermoed ik dat je niet met de Wifi versterker kan verbinden. Voor het Wifi-punt is het belangrijk dat alle lampjes groen branden. Als het middelste lampje oranje brandt, staat het te dichtbij het modem en bij rood staat het te ver weg. Als er maar één of twee lampjes branden is de Wifi versterker niet verbonden. In dat geval raad ik je aan om de installatie handleiding door te nemen: installatie Wifi-plus.

Ik ben benieuwd hoe je situatie eruit ziet, ik zie je graag snel genieten!

3 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 10 september 2023

Hoi @Yoor1995, logisch dat je graag sterk Wifi bereik wil hebben, ik help je hier graag mee! Ik ben meteen in je verbinding gedoken en op dit moment lijkt het erop dat je modem moeite heeft met de verbinding met de Wifi versterker. Hierdoor vermoed ik dat je niet met de Wifi versterker kan verbinden. Voor het Wifi-punt is het belangrijk dat alle lampjes groen branden. Als het middelste lampje oranje brandt, staat het te dichtbij het modem en bij rood staat het te ver weg. Als er maar één of twee lampjes branden is de Wifi versterker niet verbonden. In dat geval raad ik je aan om de installatie handleiding door te nemen: installatie Wifi-plus.

Ik ben benieuwd hoe je situatie eruit ziet, ik zie je graag snel genieten!

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 12 januari 2025

Mijn WifiPunt valt steeds uit en de lampjes branden niet. Ik moet de stekker eruit halen en weer erin stoppen zodat het WifiPunt voor enkele minuten aan blijft. Kan ik een nieuw WifiPunt aanvragen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 13 januari 2025

Hey ​@Howie_nl, ik wilde meteen in actie komen maar toen zag ik dat de klantenservice je al een nieuw modem en nieuw wifipunt hebben opgestuurd. Zou je mij nog wel een terugkoppeling willen geven als alles binnen is? Ik ben benieuwd of dat de oplossing is voor je. Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen