Skip to main content
Beantwoord

Internet op Huawei

Kan ik mijn huidige oude modem omruilen voor een nieuwere b.v. Een Zyxel?

dit ivm regelmatig wegvallen internet via wifi

Beste antwoord door Cristien

Waqqas schreef:

Hallo @brand034 

Heb je thuis glasvezel of DSL en er zijn geen problemen met bedraad internet?

Maak je alleen gebruik van de Huawei of heb je hier nog eigen netwerk apparatuur achter aangesloten? Je kan de Huawei ook eens voorzien van een fabrieksreset, misschien dat het dan beter gaat?

Indien je eigen netwerk apparatuur hebt verwijd deze dan eens en test de verbinding met alleen de Huawei.

brand034 schreef:

Ik heb geen zin om alle stappen nog eens een keer door te lopen. Alles al geprobeerd en gedaan! Ik wil graag antwoord op mijn vraag. Kan ik mij. huawei omruilen voor een nieuwer modem?

Goedemorgen wacht even op een reactie van de moderators hopelijk kunnen ze je verder helpen!

Fijn weekend.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21041 reacties
  • 2 december 2022

Hallo @brand034 

Maak je alleen gebruik van de Huawei of heb je hier nog eigen netwerk apparatuur achter aangesloten? Je kan de Huawei ook eens voorzien van een fabrieksreset, misschien dat het dan beter gaat?

Indien je eigen netwerk apparatuur hebt verwijd deze dan eens en test de verbinding met alleen de Huawei.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 2 december 2022

Ik heb alle resets al gedaan en alles opnieuw ingesteld. Maar het blijft onstabiel. 
Met name op de IPhone die geeft wel drie streepjes signaal aan maar de verbinding geeft dan geen internet!  Ik heb alleen een TP Link repeater voor boven. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21041 reacties
  • 2 december 2022

@brand034 

En hoe ervaar je de WiFi verbinding wanneer je de TP-LINK versterker verwijderd en verbinding maakt met de WiFi van de Huawei?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 3 december 2022

Ik heb geen zin om alle stappen nog eens een keer door te lopen. Alles al geprobeerd en gedaan! Ik wil graag antwoord op mijn vraag. Kan ik mij. huawei omruilen voor een nieuwer modem?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7975 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2022
Waqqas schreef:

Hallo @brand034 

brand034 schreef:

Goedemorgen wacht even op een reactie van de moderators hopelijk kunnen ze je verder helpen!

Fijn weekend.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 5 december 2022

Goedemiddag @brand034, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Ik heb het Huawei modem omgeruild voor een Zyxel T-50. Je zult de Zyxel binnen enkele dagen ontvangen. Morgen of woensdag ontvang je tevens een track&trace-code per e-mail zodat je de bezorgstatus te allen tijde nauwgezet in de gaten kunt houden. Zo weet je precies wanneer het pakket geleverd wordt! 😄

De Huawei mag, nadat de Zyxel aangesloten is, bij een milieustraat afgeleverd worden - deze hoeft niet teruggestuurd te worden naar het retouradres.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 5 december 2022

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen