onze thuis internet ligt er sinds gisteren uit. Na contact klantenservice krijgen we te horen dat het 5 dagen kan duren. Belachelijk en niet van deze tijd. We hebben nu dus geen tv en alles wat via wifi wordt aangestuurd ook niet meer. Als dit de werkwijze is van T-Mobile ben ik gelijk klant af.
Met een consumenten aansluiting is er helaas geen SLA. Bij duurdere zakelijke lijnen is dat wel het geval. Technische storingen kunnen altijd ontstaan. Het kan aan jouw thuissituatie of apparatuur liggen of de fysieke lijn naar buiten.
De technische dienst gaat eerst op afstand bekijken of dit onderscheid al te maken is en stuurt anders een monteur aan. Dan krijg je een bericht om een afspraak te plannen wanneer het jou uitkomt.
In de tussentijd kan t-mobile klantenservice een real mobile unlimited voucher ter beschikking stellen welke je op een t-mobile, Tele2 of Ben simkaart kunt activeren. Zo heb je in iedergeval onbeperkt internet via een wifi hotspot op je telefoon.
Weet niet wat ik met 2x hetzelfde antwoord moet. Blijkbaar werkt de automatisering bij jullie beter dan service verlenen. Het is inmiddels dinsdag en probleem nog steeds niet opgelost en oook geen enkele reactie van T Mobile om ons in te lichten over de stand van zaken. Wat een waardeloos bedrijf.
Zijn de 5 werkdagen al om dan? Wat je een moderator nog kan vragen is om een voucher ter beschikking te stellen met echt unlimited mobiel internet. Dan kun je via een wifi hotspot op een telefoon met een t-mobile, Tele2 of Ben simkaart toch het internet bereiken.
Maar als je dat niet hebt schiet je daar niets mee op. Wat zou ik gelukkig zijn van jullie verlost te worden. Heb nu al zoveel onkosten gemaakt. Had beter moeten kijken naar alle reviews over T-Mobile. Zijn weinig tevreden mensen met jullie thuis internet en zgn service. Maar helaas houden jullie een arrogante houding aan en maken misbruik van machtsmisbruik. We moeten o s als gedupeerden maar eens samenvoegen en in de media brengen. 5 werkdagen, we leven niet meer in de oertijd. Los het gewoon op als een fatsoenlijk bedrijf.
Als je geen t-mobile simkaart hebt, laat dan even weten. Moderators lezen ook mee en kunnen je wellicht aanbieden dat ze je een prepaid kaart, welke je in 1 van de 140 winkels kan kopen, vergoeden. Op zo'n kaart kan ook die real unlimited voucher geladen worden.
Je kan gewoon een vereiste simkaart kopen en als je het bonnetje bewaard dan wordt er in 99,9% van deze zaken, deze gewoon door T-Mobile vergoed.
Om jouw te proberen te helpen met de storing:
- Wat voor aansluiting heb je, koper of glasvezel?
- Welk type mediaconvertor of ONT gebruik je? (ONT= Kastje waarop je glasvezel aansluiting in huis binnenkomt.)
- Welk merk en type modem?
- Graag een screenhot van je mediaconvertor of ONT en het door jouw in gebruik zijnde modem.
- Bekabeld werkt aangesloten apparatuur wel? Je spreekt alleen over Wi-Fi en dat is geen internet, is een service vanaf je router/modem.
Het zelf inrichten van een huis welke van Wi-Fi afhankelijk is, is een eigen keuze, hiervoor kun je nimmer een provider aansprakelijk voor stellen.
ps: met een positieve benadering kom je vaak verder dan na 2 dagen al meldingen te maken van “waardeloos bedrijf” “arrogante houding” etc,
Offtopic: Mijn vader zit bij Ziggo en duurde 39 dagen eer de storing was opgelost. KPN moet je momenteel ook tussen de 7 en 9 werkdagen wachten, en jij zit nu op dag 2 mbt je storing?
Hi,
I live in Purmerend and I have no internet today. What happend? How could you fix this as soon as possible?
Its less than one month and I had many times internet abortions.
Also tried to restart this and change the grey cable but the result is the same.
Hi
Yeah, it started working again approximately after 18:30, but I had no connection from about 12:30...
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.