Ik heb nu bijna 2 weken Odido via glasvezel en ik kan niet zeggen dat ik er echt tevreden over ben. Eerst heb ik moeten wachten tot afgelopen maandag de bug in de firmware van mijn Zyxel T56 modem was opgelost met een nieuwe versie. Nu kan mijn reMarkable tablet weer op Wifi aangesloten worden… mijn robotstofzuiger kan overigens nog steeds niet op Wifi worden aangesloten, minder erg maar ook dat zou gewoon moeten werken… bij ADSL van KPN werkte dat gewoon wel.
En nu heb ik erg veel last van een haperende internet / wifi verbinding. Als ik op mijn laptop werk dan verlies ik iedere 10 tot 15 minuten de verbinding met internet of wifi. Heel erg lastig als je veel met online toepassingen werkt. Ik moet dan de wifi uitzetten en weer aanzetten en In de helft van de gevallen weer het wifi password opnieuw invoeren. Tijdens het schrijven van dit stukje is die ook al weer twee keer uitgevallen.
Contact met de Odido heeft opgeleverd dat ze nu 3 dagen mijn modem gaan monitoren en dat ik vrijdag kan bellen over wat er uitgekomen is. Ondertussen zou er ook een monteur worden langsgestuurd, maar die heeft blijkbaar een weekje vrij want daar heb ik ook nog niks van gehoord.
Hoe welwillend ze ook aan de telefoon zijn en ook hier op de community, Ik heb wel erg veel spijt dat Ik ben overgestapt. De kwaliteit van deze glasvezel. Internet verbinding is gewoon ronduit slecht!