Skip to main content

Inlogpagina microsoft geblokkeerd

• 22 januari 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Sinds afgelopen donderdag kan ik tijdens het thuiswerken op mijn werklaptop op veel pagina’s niet meer inloggen, de meest onhandige is wel dat login.microsoftonline.com wordt geblokkeerd waardoor ik niet op de beveiligde office-apps kan inloggen.

Krijg een Cisco Umbrella melding dat de site ‘is blocked due to content filtering’.

Als ik via hotspot op werktelefoon verbinding maak geen problemen, dus het zit ergens in mijn internetverbinding thuis. 

Iemand tips? 

Uitgelichte reactie

23 januari 2025

Hi ​@ElineVi, welkom op onze Community!

Maak je toevallig gebruik van een VPN op dat moment? Zou je het modem eens willen voorzien van een fabrieks reset om te kijken of dat helpt of niet? Dit doe je door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Kan je mij laten weten of dat gewerkt heeft? 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 23 januari 2025

Hi ​@ElineVi, welkom op onze Community!

Maak je toevallig gebruik van een VPN op dat moment? Zou je het modem eens willen voorzien van een fabrieks reset om te kijken of dat helpt of niet? Dit doe je door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Kan je mij laten weten of dat gewerkt heeft? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen