Skip to main content

Sinds het afsluiten van een internet thuis-abonnement bij T-mobile hebben wij slecht internet op ons adres. Bij voorganger KPN hebben wij nooit problemen gehad.

 

Na het bestellen van een, later twee en nog later drie(!) wifi-versterkers (Wifi Pluspunten) waren de problemen van een zwak signaal dat voortdurend verdween, nog steeds niet opgelost. Na eindeloze telefoontjes met de Klantenservice werd ons verteld dat we een nieuwe modem zouden ontvangen. Hiervoor moesten we, samen met de Klantenservice aan de telefoon, de zoveelste testen en resets uitvoeren. Hierna zouden we dan drie dagen moeten wachten om te zien een de verbinding zou verbeteren. Na deze laatste reset was de verbinding al direct nog slechter dan voorheen, maar goed, we zouden wachten. Drie dagen later werden we, anders dan toegezegd, niet teruggebeld door T-Mobile. We hebben toen nog een keer gebeld, weer een heel serie aan resets en testen gedaan met T-Mobile en ook toen werd ons door de medewerker van de Klantenservice verteld dat we een nieuwe modem zouden moeten krijgen welke geïnstalleerd zou worden door Guidion. Hiertoe zouden we een e-mail ontvangen van Guidion. Ondertussen hadden we geen internet, maar betaalden we wel.

Van Guidion hoorden we drie dagen niets, waarna we nog een keer hebben gebeld met T-Mobile. Daarbij bleek dat de Technische Dienst van T-Mobile het monteursverzoek had afgewezen omdat er bepaalde tests niet zou zijn gedaan door de Klantenservice. Alsof we al niet genoeg testen hadden gedaan, deden we er nog maar een aantal, samen met de Klantenservice aan de telefoon. Als het inzetten van de monteur weer afgewezen zouden worden door de Technische Dienst, dan zouden we worden gebeld. Na weer een dag niets te hebben vernomen, en nog steeds geen internet te hebben, heb ik nog een keer gebeld met T-Mobile. Het monteursbezoek was weer afgewezen omdat bepaald tests niet zouden zijn gedaan.

 

Ik ben het nu zat. Hierbij stel ik u in gebreke. U levert niet de dienst die u zou moeten leveren en lost het probleem ook niet op. Iedere poging daartoe wordt niet afgemaakt en loopt in het honderd. Ik geef u 48 uur om te zorgen dat wij eindelijk een goede internetverbinding hebben, anders houdt ik mij het recht voor om de tussen ons geldende overeenkomst op te zeggen.

Hoi @perjalan Welkom bij de community.

Dit is een forum waar je met andere klanten praat. Het in gebreke stellen gaat via een aangetekende brief en de termijn moet redelijk zijn. 48 uur is dat zeker niet.

Maar goed, laten we even met je meedenken. Welk modem heb je nu en welke zou je dan krijgen? 

Heb je glasvezel of DSL? En wat voor snelheid krijg je als de de speedtests bekabeld op de router uitvoerd?


Reageer