Skip to main content

Odido
T.a.v. Directie
postbus 16727

2500BG, Den Haag. 

Maastricht, 12.11.2024

Onderwerp: ingebrekestelling

Beste heer, mevrouw,

Op 02.05.2024 heb ik met u een overeenkomst gesloten voor een snelle en stabiele internetverbinding via een  glasvezelaansluiting. Helaas bent u onze afspraken en beloften niet nagekomen. Ik heb de volgende klachten:

Met deze brief stel ik u in gebreke.  

Vanaf de overstap naar glasvezel bij Odido is onze internetverbinding dermate slecht geweest dat thuiswerken nauwelijks mogelijk was. Na meerdere telefoontjes en  maatregelen zoals het huren van wifi versterkers, het resetten van apparatuur etc. trad geen verbetering op. Uiteindelijk werd, nadat wij gebeld hadden om deze overeenkomst te beëindigen, overeengekomen als laatste redmiddel een monteur langs te sturen. Hiervoor werd in overleg een afspraak ingepland. Deze monteur hield zich niet aan de afgesproken tijd en stond doodleuk voor de deur bij onze 11 jarige zoon en wilde door het hele huis lopen om wifi versterkers aansluiten. Dit is absoluut niet conform afspraak en in de huidige maatschappij absoluut onwenselijk en onacceptabel. Diezelfde avond weer met de klantenservice gebeld om de wifi versterkers juist in te stellen maar deze werkten nog steeds niet naar behoren.
Opnieuw gebeld met de klantenservice om de overeenkomst te ontbinden. Dit blijkt allemaal niet mogelijk te zijn, vandaar deze in gebreke stelling vooruitlopend op het inschakelen van onze rechtsbijstandverzekering. 

Verzending van deze brief
Ik wil er zeker van zijn dat u deze brief ontvangt. Daarom stuur ik hem aangetekend op via de post.

Uw spoedige reactie zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Tieno Bos,
Klantnummer MFJ80346

Hey @Tieno, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik had het graag anders gelezen. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat dit al besproken is met de klantenservice. Zij hebben al een verzoek ingedient om het contract kosteloos op te zeggen. Dit wordt spoedig opgepakt. Kan je mij op de hoogte houden van de situatie? Als er geen beweging in komt kan ik me ermee gaan bemoeien. Alvast bedankt. 

Heel fijn dat iemand het bij jullie wil oppakken want van de hele firma Odido heb ik nog steeds niets weer gehoord 

Inmiddels reageert Tommie ook niet meer.

pure klantenbinding ODIDO 👍🏻👍🏻

Hey ​@Tieno, hier op de Community hanteren we een SLA van 24 tot 48 uur. Daarnaast werken we van oud naar niet, dus stel je plaats een nieuwe reactie in je topic, dan kom je achteraan in de rij te staan. Als je sneller contact wilt, dat kan, maar op onze andere kanalen. Neem gerust eens een kijke in onze Wiki over hoe de Community werkt.

Het ticket is nog in behandeling, ik ga er vanuit dat er spoedig contact met je wordt opgenomen hierover!

Reageer