Odido
T.a.v. Directie
postbus 16727
2500BG, Den Haag.
Maastricht, 12.11.2024
Onderwerp: ingebrekestelling
Beste heer, mevrouw,
Op 02.05.2024 heb ik met u een overeenkomst gesloten voor een snelle en stabiele internetverbinding via een glasvezelaansluiting. Helaas bent u onze afspraken en beloften niet nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
Met deze brief stel ik u in gebreke.
Vanaf de overstap naar glasvezel bij Odido is onze internetverbinding dermate slecht geweest dat thuiswerken nauwelijks mogelijk was. Na meerdere telefoontjes en maatregelen zoals het huren van wifi versterkers, het resetten van apparatuur etc. trad geen verbetering op. Uiteindelijk werd, nadat wij gebeld hadden om deze overeenkomst te beëindigen, overeengekomen als laatste redmiddel een monteur langs te sturen. Hiervoor werd in overleg een afspraak ingepland. Deze monteur hield zich niet aan de afgesproken tijd en stond doodleuk voor de deur bij onze 11 jarige zoon en wilde door het hele huis lopen om wifi versterkers aansluiten. Dit is absoluut niet conform afspraak en in de huidige maatschappij absoluut onwenselijk en onacceptabel. Diezelfde avond weer met de klantenservice gebeld om de wifi versterkers juist in te stellen maar deze werkten nog steeds niet naar behoren.
Opnieuw gebeld met de klantenservice om de overeenkomst te ontbinden. Dit blijkt allemaal niet mogelijk te zijn, vandaar deze in gebreke stelling vooruitlopend op het inschakelen van onze rechtsbijstandverzekering.
Verzending van deze brief
Ik wil er zeker van zijn dat u deze brief ontvangt. Daarom stuur ik hem aangetekend op via de post.
Uw spoedige reactie zie ik graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Tieno Bos,
Klantnummer MFJ80346