Skip to main content

Ik zou graag mijn modem Zyxel T-50 willen omruilen voor een nieuwer Zyxel T-56. Speciaal met het oog op Wifi 6 (in plaats van Wifi 5) en mijn 2 wifi + kastjes. Ik moet ze steeds resetten omdat ze fouten veroorzaken op het netwerk. De snelheid valt erg tegen met de wifi, en dat terwijl ik een 1Gb abonnement heb.

Hi @Ewaldv, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen. Ik heb je meteen een T-56 opgestuurd en de wifipunten opgezegd. Ik kan nog niet de nieuwe wifipunten aanvragen omdat het oude modem nog in het systeem staat. Dit is een beveiliging zodat er geen fout gemaakt kan worden en het verkeerde wifipunt opgestuurd wordt. Zodra het oude apparatuur afgemeld is in het systeem dan kun je gemakkelijk zelf twee nieuwe wifipunten aanvragen via Mijn Odido of je kunt ons een seintje geven en dan sturen wij er 2 op! 

Het modem hoeven we niet meer terug maar de wifipunten nog wel. Het modem kun je inleveren bij een recyclepunt.


Super geregeld. Dan heb ik nog 1 vraag, onze 2 tv kastjes moeten ook iedere 2 a 3 dagen gereset worden met stekker eruit omdat hij niet meer online komt, en lampje blijft ook rood. Valt daar ook wat aan te doen? Zijn daar inmiddels ook verbeterde boxjes voor?


Ik zie dat je nog 2 Amino TV Boxen hebt @Ewaldv, ik kan deze omruilen voor onze nieuwe Mediabox. In dit topic lees je er alles over:  

 


Dat is goed, ruil ze alle 2 maar om. Nu raak ik ook gefrustreerd van alles iedere keer te moeten resetten.


Ik heb ze voor je omgeruild @Ewaldv! De oude TV Boxen hoeven we ook niet meer terug. Alvast veel kijkplezier. 


Reageer