Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag m'n T50 vervangen voor een T56 met een Zyxel WX5600 wifipunt.

  • 28 August 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo. Graag zou ik m’n T50 modem willen vervangen door een T56 en daar één Zyxel WX5600 wifipunt bij nemen. Ik zag op het forum dat dit vaker wordt gedaan, dus dat zou ik graag ook willen doen, zodat ik gebruik kan maken van WIFI 6 en een overall verbeterde wifi ontvangst in m’n huis heb.

Alvast bedankt!

Welkom op onze community! @rosanne1980 

Ik begrijp goed dat je graag gebruik maakt van de wifi 6 technologie. Echter heb ik op dit moment niet de mogelijkheid om je een Zyxel T-56 modem te sturen. Geen zorgen, ik heb gelijk een Zyxel T-54 jouw kant opgestuurd. Deze is ook compatible met wifi 6! 😀

Ook heb ik gelijk een Zyxel WX5600 wifipunt voor je toegevoegd. Je ontvangt hierover een bevestigingsmail met een track & trace code. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 


Welkom op onze community! @rosanne1980 

Ik begrijp goed dat je graag gebruik maakt van de wifi 6 technologie. Echter heb ik op dit moment niet de mogelijkheid om je een Zyxel T-56 modem te sturen. Geen zorgen, ik heb gelijk een Zyxel T-54 jouw kant opgestuurd. Deze is ook compatible met wifi 6! 😀

Ook heb ik gelijk een Zyxel WX5600 wifipunt voor je toegevoegd. Je ontvangt hierover een bevestigingsmail met een track & trace code. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

 

Ik zag de mails idd binnenkomen, bedankt!


Heel graag gedaan en veel plezier ervan! 😀 @rosanne1980 


Reageer