Skip to main content

Iemand HELP! 

 

Als ik via de TV en via mijn telefoon waarbij WIFI ingeschakeld is, kan ik geen programma's bekijken op o.a.; Videoland/Viaplay/Pathe/Prime etc etc. Echter, wanneer ik op 5G (telefoon) wil kijken, dan doet alles het wel. Sinds één week last hiervan.. niks veranderd met instellingen. 

Modem/router al eens gereset, stekker eruit gedaan en nog blijf ik dezelfde melding krijgen. 

via whatsismyipaddress - Locatie Apeldoorn
Via Ripe - Locatie Duitsland 

T-Mobile klantenservice geeft aan niks te kunnen doen tot op heden.. iemand tips om dit probleem op te lossen? 

Hoi @TDgroenen69, ik zie dat je al in een bestaand topic gereageerd hebt. Het is niet toegestaan om dubbel te posten, daarom zal dit topic gesloten worden. We pakken het verder op in het andere topic: IP adres in Duitsland | T-Mobile Community

Zo behouden we het overzicht en kunnen we je nog sneller helpen! 😄 Het is niet gek wanneer je nog niet van alle Huisregels op de hoogte bent, mocht je tijd hebben, check dan hier alle ins en outs: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.