Heos-app geinstallerd op phone maar opent niet, networkstreamer voorlopig voor niets gekocht.
Beantwoord
heos
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hoi
Dankjewel voor je bericht! Begrijpelijk dat je dit even checkt, zeker als je net een nieuwe netwerkstreamer in huis hebt. De Heos-app is inderdaad een externe applicatie van Denon zelf en valt buiten onze Odido-diensten. Hierdoor hebben wij geen directe invloed op de werking van die app. Wat ik je wel kan adviseren:
- Check even of er updates beschikbaar zijn voor de app en je telefoon.
- Probeer de app eventueel opnieuw te installeren.
- En mocht het blijven spelen: via de supportpagina van Heos by Denon of de reviews in de appstore vind je vaak of meer gebruikers hetzelfde ervaren.
Hopelijk kun je er snel van genieten! En mocht je vragen hebben over je netwerk of verbinding: dan help ik je hier natuurlijk graag verder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.