Skip to main content

Hi allemaal,

Ik heb met spoed hulp nodig. Ik ben thuis werkzaam en hiervoor gebruik ik voor sommige zaken een inlogpagina van werk, echter laadde deze pagina sinds gister opeens niet meer terwijl hij het zondag nog wel deed. Zelf heb ik met de IT afdeling van werk al uren aan de lijn gezeten, maar het lag niet aan de server. De website opent namelijk bij iedereen en zelfs bij mij als ik op mijn 5G ga. Helaas werk ik met vast internet en mag daar ook niet van afwijken tijdens werkuren dus kan ik geen gebruik maken van mijn MBS. IPV6 is al uitgeschakeld, DNS is al gewijzigd. Ik ben ten einde raad, ik hoop dat iemand hier meer over weet.

Goedemorgen @AwienH Ik ga hulp voor je zoeken. Misschien kan een moderator van Thuis je helpen.Geen garantie maar doe mijn uiterste best 


Goedemorgen @AwienH, welkom op de Community en bedankt voor het aankaarten van dit probleem!

Sorry voor het ongemak! Graag check ik meteen hoe ik dit voor je kan herstellen: om welke website gaat het? Kom je toevallig uit de omgeving Dordrecht? Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan controleer ik zo snel mogelijk wat de oplossing is.


UPDATE: Thanks voor je melding en privébericht @AwienH!

We hebben het probleem aangemeld en in onderzoek. Er worden lage downloadsnelheden en packet loss gemeld in Dordrecht. Vooral dat laatste zorgt voor problemen bij online gamen en websiteverkeer/datacenters. We zullen dit zo snel mogelijk verhelpen, sorry voor het ongemak!

Zodra er updates zijn, plaats ik die in de gerelateerde topics!


hoi @Jason wellicht kan ik je als ICT-er uit dordrecht, met hetzelfde probleem, je van meer informatie voorzien, een ping naar het domein van werk wat ik hier niet publiek ga delen, direct uit de modem resultaat in 100% packetloss. er staat voor mij al een ticket open naar jullie 2e lijns. maar ik denk dat ik van vitale informatie kan voorzien


@NLDB Dat zou geweldig zijn, maar in principe hebben we nu ruimvoldoende binnen om het onderzoek voort te zetten. Zoals het spreekwoord echter luidt: kijk een gegeven (mens in dit geval) paard niet in de mond → kun je mij een mailtje sturen met jouw gedetailleerde traceroute: klantenservice@t-mobilethuis.nl onder vermelding van jouw T-Mobile Thuis klantnummer in de titel/het onderwerp, alsjeblieft? Dan voeg ik die toe aan het onderzoek, thanks! Top dat jullie zo meewerken aan de oplossing! 


UPDATE: Goedemorgen all, afgelopen nacht zijn er werkzaamheden geweest, zoals gepland. Deze zijn  succesvol uitgevoerd. Indien het probleem bij jou nog speelt, geef het alsjeblieft aan. Dan pakken we dit zo snel mogelijk op! Alvast bedankt voor je medewerking.


@Jason is bij zowel bij mij als de vele andere die ik spreek nog niet werkzaam, een ping direct uit de modem is nog steeds 100% packetlossindien je het ip adres wilt wat ik probeer te bereiken, en die van @AwienH er onder hangt, kan ik dit sturen in een prive bericht.


Hoi @NLDB, ik heb je toegevoegd aan het onderzoek - jouw klantnummer kon ik opspeuren aan de hand van de opgegeven informatie in je Communityprofiel. Zodra ik meer weet, horen jullie het meteen. Sorry voor het ongemak!


UPDATE: Goedemiddag all, onze technische dienst en het overkoepelende technisch-orgaan hebben dit nu ondergebracht bij de netwerkspecialisten zodat er grondiger naar een oplossing kan worden gezocht. Excuses dat het nog niet hersteld is!

Eventuele extra voorbeelden mogen aangeleverd worden in de topics. 


Hi all, er is nog steeds geen volledige oplossing gevonden jammer genoeg. Sorry dat jullie al sinds 6 april wachten en op deze manier niet normaal thuis kunnen werken/studeren/TV kijken.

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV in Dordrecht. Op dit moment werken we aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit Communitytopic houden we je op de hoogte: 

Ik begrijp 100 procent dat jullie hier weinig mee kunnen op dit moment, maar het is een hardnekkiger issue dan verwacht en vergt veel meer onderzoek en werkzaamheden. Sorry ook dat er sinds vrijdag vrij weinig qua updates te geven is geweest. We doen er alles aan om overal updates los te weken!


Dit topic zal ik nu sluiten om het overzicht te bewaren.