Skip to main content

hi ik heb sinds dinsdag af en aan geen wifi. heb t gemeld zou met 24 uur reactie komen. tussentijds heeft de widmfi t even gedaan, maar nu al de hele dag niet.

Je zal duidelijker moeten zijn voordat iemand je kan helpen.

• Wat bedoel je met geen wifi, je apparaat is wel of niet verbonden met je wifi? het wifi netwerk valt weg (niet zichtbaar)?
  • Wat heb je gedaan? modem herstart? ONT herstart?
  • Welke lampjes branden er op het modem en de ONT?
  • Als wifi weg is ga je dan wachten of doe je iets?
  • Heb je geen handige buurman/vrouw of familie die wat meer kan uitzoeken zodat wij hier meer info hebben?

Welkom op onze community! @Evasatu71 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik leg je graag uit hoe het precies zit! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd om de verbinding te herstellen. Zij zullen hierover contact met je opnemen, ik verwacht dat dit in de loop van volgende week zal zijn. 

Maak je gebruik van een Odido of BEN simkaart? Dan kan ik je een Unlimited vouchercode sturen als tijdelijke oplossing. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Ik stuur het dan gelijk naar je toe!

Hi Teresa ja doe maar n voucher code, vanochtend brandde het groene internetlampje weer maar was het internet heel traag.

@Evasatu71 Ik heb je de code gelijk gestuurd!

Reageer