Skip to main content

Hallo!

 

Wij hebben sinds vanmorgen vroeg al geen internet en tv.

Het rode lampje bij netwerk op de modem blijft branden. 

We hebben al meerdere keren een reset gedaan maar niks helpt.

 

Kunnen jullie mij meer vertellen?

Welkom op onze community! @TanjavanDam 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om de verbinding te herstellen, zodat je weer kan genieten van onze diensten!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om het een en ander voor je na te kijken, maar krijg inderdaad geen contact met het modem.

Wil je mij ook vertellen wat de lichtjes op het ONT (witte of zwarte kastje in de meterkas) doen?

Daarnaast wil ik je vragen om nogmaals een reset te doen van zowel het modem als het ONT. In dit topic lees je stapsgewijs hoe je dit kunt doen: Reboot modem | Odido community

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 


Hoii!!

 

Jazeker heb net alles weer gereset.

Helaas doet hij het nog niet.

Het power en pon lampje branden groen. Het lampje status brand oranje.

 

Groetjes Tanja


Super bedankt voor je terugkoppeling! @TanjavanDam 

Ik ben direct nogmaals gaan kijken, maar er lijkt echt geen verbinding te zijn. Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst voor verder onderzoek. 

Natuurlijk wil ik niet dat je tot die tijd zonder verbinding zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je meteen een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Ik stuur je de code dan gelijk toe! 


Heel erg graag! 

Iedereen is in paniek zonder tv en internet haha.

 

Hopelijk is het snel opgelost.

Ik heb odido inderdaad ook op me telefoon. 

Heel erg fijn!


@TanjavanDam Ik heb je meteen een vouchercode gestuurd! 

Mijn collega is er mee bezig as we speak. Wil je mij alleen nog vertellen wat het data lampje op het ONT doet? Dan kan ik dat gelijk voor je doorgeven. 

 


Ja hoor!

 

Die kleur is Oranje 

 

Groetjes Tanja


Hallo @TanjavanDam 

Knippert het PON lampje of niet en loopt de internetkabel vanaf de ONT naar de WAN poort van de Zyxel?


Hi @TanjavanDam, ik heb Guidion voor je aangestuurd. Je ontvangt zodadelijk een bericht om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan de monteur zien waar het probleem vandaan komt. 


Heel erg bedankt de afspraak staat ingepland.

Heel fijn dat we de code hebben gekregen voor de hotspot.

Hij is alleen erg langzaam en blijft veel hangen, waar kan dit aan liggen?

Groetjes Tanja


Reageer