Goed dat je onze community hebt gevonden en je dit topic hebt geopend. Ik wil dat je bij ons ook kan genieten van stabiel internet. Ik help je graag om dit te realiseren! @d.michon98
Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat er inmiddels telefonisch contact is opgenomen met mijn collega’s van de Klantenservice. Zij hebben gelukkig al een ticket aangemaakt naar de technische dienst, die de verbinding verder zal onderzoeken.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Teresa van Odido schreef:
Goed dat je onze community hebt gevonden en je dit topic hebt geopend. Ik wil dat je bij ons ook kan genieten van stabiel internet. Ik help je graag om dit te realiseren! @d.michon98
Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat er inmiddels telefonisch contact is opgenomen met mijn collega’s van de Klantenservice. Zij hebben gelukkig al een ticket aangemaakt naar de technische dienst, die de verbinding verder zal onderzoeken.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Afgelopen maandag zou de monteur langskomen, die is echter niet komen opdagen. Volgens hem is hij er wel geweest (ik was gewoon thuis, heb geen bel gehoord en ben ook niet telefonisch gebeld). Vandaag zou er weer een monteur afkomen, dat is per sms afgezegd zojuist. Nu moeten we voor de 3e keer een afspraak maken en rekening houden met thuis zijn.
We zijn het inmiddels meer dan zat, dat er zoveel moeite gedaan moet worden voor iets wat al weken niet werkt. Daarnaast hebben we nu al 2 termijnen betaald voor iets wat niet werkt. Graag zouden we dat in ieder geval terugbetaald krijgen. Als dat niet mogelijk is zouden we graag het contract ontbinden en weer terug naar KPN gaan.
Hallo @d.michon98
Is het internet traag alleen via de WiFi of ook bekabeld?
Heb je hier de hele dag last van of alleen in de avond bijvoorbeeld?
Maak je alleen gebruik van de Zyxel router of heb je hier nog een router of versterker achter?
En gaat het alleen om traag internet of is het internet ook instabiel dus valt de verbinding soms weg?
Waqqas schreef:
Hallo @d.michon98
Is het internet traag alleen via de WiFi of ook bekabeld?
Heb je hier de hele dag last van of alleen in de avond bijvoorbeeld?
Maak je alleen gebruik van de Zyxel router of heb je hier nog een router of versterker achter?
En gaat het alleen om traag internet of is het internet ook instabiel dus valt de verbinding soms weg?
Hallo Waqqas, het internet is heel traag via de wifi, wij gebruiken niks bekabeld en hebben een klein 2-kamer appartement. Het signaal is overal goed. We hebben geen wifiversterkers daarom aangesloten.
Zowel overdag als 's avonds, echter merken we wel da het 's avonds iets erger is.
Het gaat om heel traag internet en op sommige momenten is er helemaal geen verbinding. Videoland bijvoorbeeld geeft dan een error omdat het te lang duurt om te verbinden. Op mijn playstation krijg ik ook heel vaak een DNS foutcode, daar laadt überhaupt geen online spel.
@d.michon98
Je bent aangesloten via het KPN netwerk met een zwarte Genexis ONT? Sluit voor de zekerheid ook eens een laptop bekabeld aan en in de avond open het opdrachtenprompt en type ping -n 1000 8.8.8.8.
Zodra de pingtest klaar is kan je dan het resultaat hier delen?