Heeft iemand enig idee hoe ik mijn applicaties met 2.4ghz weer toe kan passen in klik en klaar router? Deurbel en omvormer zijn beiden alleen met 2.4 toepasbaar.
Hallo
Normaal pakken apparaten automatisch de juiste band maar als dat niet gebeurt dan kun je de banden splitsen.
Ik heb geen Klik&Klaar maar de web interface is hetzelfde als op de T56. Log in op de web interface, ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos Easymesh, schakel dit uit en klik op toepassen. Onder algemeen haal het vinkje bovenaan weg bij instellingen hetzelfde houden, geef 2,4 GHz een andere naam en wachtwoord en klik op toepassen.
Hi Waqqas,
Bedankt voor je reactie,
Onderstaande de instellingen gewijzigd zoals je hebt aangegeven en inmiddels een Action lamp, 2,4ghz, aan kunnen sturen. Echter de deurbel lukt nog niet. Zijn dit de instellingen die je aangeeft goed gewijzigd? Of is er meer nodig?
Onderaan zie je beveiligingsmodus staan daar kan je WPA2-PSK selecteren en toepassen.
Hallo Waqqas, ben al weer een stuk verder vanwege je adviezen. Na wijziging instelling mbt beveiliging werkt de deurbel video weer na installeren! Thx a lot, blij mee! Nu nog even worstelen met de wifi stik van de omvormer. Maar denk dat ik hiervoor eerst het hele apparaat moet verwijderen in da Shine app en opnieuw installeren, geldt ook voor Google Nest. Bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.