Skip to main content
Beantwoord

Harman Kardon Citation one en Evohome verbinden niet met wifi


Hi, ik ben sinds januari klant bij jullie en heb problemen met het verbinden van mijn HK Citation one boxen en de Evohome thermostaat. Ik heb al vanalles geprobeerd, gebeld met de klantenservice, maar niks helpt. Graag zou ik dit opgelost zien zodat ik die boxen eindelijk kan gebruiken...

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @CharleyAimee, ik wil je van harte welkom heten op de Community! 😄 Dit is gelukkig op te lossen door een nieuwe firmware update naar jouw modem te pushen. Ik heb je gelijk op de lijst gezet om deze te ontvangen, ik verwacht dat dit later vandaag zal gebeuren. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kan je weer van de boxen gebruik maken! 

Bekijk origineel

6 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2024

Hi @CharleyAimee, ik wil je van harte welkom heten op de Community! 😄 Dit is gelukkig op te lossen door een nieuwe firmware update naar jouw modem te pushen. Ik heb je gelijk op de lijst gezet om deze te ontvangen, ik verwacht dat dit later vandaag zal gebeuren. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kan je weer van de boxen gebruik maken! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 november 2024

Hi!

 

Het probleem is helaas weer terug. Eerst stopte 1 speaker met verbinden met het internet, en nu de tweede ook. Enig idee of er een update is geweest die dit heeft veroorzaakt?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 november 2024

Ik heb wat gelezen bij andere mensen met hetzelfde probleem. Als oplossing heb ik de router op 2.4g gezet. Nu lukt het niet neer te verbinden met wifi. Het wachtwoord geeft geen foutmelding maar gaat ook niet verder met verbinden


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 5 november 2024

Hi @CharleyAimee, kan je het modem eens voorzien van een factory reset? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 november 2024

Hi @Tommie van Odido ,

 

dat heb ik in het weekend inderdaad al gedaan. 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 5 november 2024

Hi @CharleyAimee , 

Ik heb wat extra logging aangezet op je modem. Hopelijk kunnen we daarin zien waarom ze niet meer willen verbinden. Kan je beide speakers nogmaals proberen te verbinden. 

Kan je ook indien mogelijk proberen om ze eens bekabeld aan te sluiten. Alleen maar om dan te zien of ze dan wel willen verbinden. 

Gelieve niet het modem te herstarten, dan zijn we de logging weer kwijt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen