Skip to main content

@Tommie van Odido / @Cal van Odido  Ik ben sinds enkele maanden overgestapt naar Odido en ervaar problemen met mijn Harmon Kardon Citation One.
Deze problemen begonnen naar een paar weken, daarvoor werkte het vlekkeloos.

Zou ik een firmware upgrade kunnen krijgen zodat ik ze weer kan verbinden en ze dus weer zou kunnen gebruiken? 

De klantenservice medewerkers hebben geen idee dat er een eventuele oplossing is.

Nu lees ik dat dat ik dus mijn speakers voor niks ter reparatie aangeboden heb.

Hi @Erwin84, goed dat je dit laat weten! Ik heb je meteen op de lijst gezet voor de firmware update. Je ontvangt deze vermoedelijk vandaag nog, tegen het einde van de middag. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn. Deze informatie moet bij de klantenservice bekend zijn, sorry dat dit bij jou niet goed is gegaan. We zijn bezig de firmware automatisch te pushen maar dit gaat in batches. Klanten kunnen via de Community los op de lijst worden gezet zodat we de firmware handmatig kunnen pushen!


@Cheyenne van Odido Ik heb precies hetzelfde probleem! Zouden jullie ook kunnen zorgen dat ik op deze lijst kom te staan voor een firmware update? 


@jarnohermans Uiteraard, ik heb je er gelijk opgezet! De update wordt morgen in de loop van de dag verstuurd. 


@Cheyenne van Odido Ik heb precies hetzelfde probleem! Zouden jullie ook kunnen zorgen dat ik op deze lijst kom te staan voor een firmware update? 

@Cheyenne van Odido ik heb hetzelfde probleem al sinds de overstap in december. Ben bang dat de garantie van mijn speakers straks verlopen zonder van de speakers gebruik te hebben gemaakt. Kun je voor mij ook de firware update doen?


Hi @Karin Hagendijk, de nieuwe firmware update is inmiddels geüpdatet op alle modems! Wel heb ik bij jou wat instellingen aangepast op het modem. Zou je deze opnieuw willen opstarten en willen kijken of het nu wel lukt om de speakers te verbinden? 


Reageer